جوابیّه مدیر حوزه علوم اسلامی رفسنجان به رئیس دانشگاه ولی عصر(عج)

  • شناسه خبر: 123839
جوابیّه مدیر حوزه علوم اسلامی رفسنجان به رئیس دانشگاه ولی عصر(عج)

مدیر حوزه علوم اسلامی رفسنجان در پاسخ به پیام دکتر دهقان رییس دانشگاه ولی عصر(عج) در مورد انتخابات جوابیّه به شرح زیر صادر نمود:

خانه » سیاسی » جوابیّه مدیر حوزه علوم اسلامی رفسنجان به رئیس دانشگاه ولی عصر(عج)

بنده شما را به عنوان فرهیخته ای از جامعه دانشگاهیان می دانم و بر تدیّن شما اقرار دارم از انجا که قران کریم به همه ما دستور می دهد که همدیگر را توصیه به حق کنید نکاتی را در رابطه با پیام شما به مناسبت انتخابات عرض می کنم.

حضرتعالی در این پیام از ملت ایران به حق تجلیل کردید و از رهبری معظم انقلاب با احترام یاد نمودید و همگان را سفارش به وحدت تمامی جریانات و گروهها برای حل مشکلات اقتصادی کردید و با شناختی که از شخصیت شما دارم همین انتظار هم از شما می رفت اما با ابراز شگفتی در برخی فرازهای پیام شما حاوی قضاوت هایی از دولت اقای روحانی و رقبای ایشان در انتخابات  است که آنرا خالی از اشکال نیافتم و تصمیم گرفتم آن را با شما درمیان بگذارم و قضاوت را به فرهیختگان دانشگاهی بسپارم شما در پیام خود آوردید که :”مردم شخصی را اصلح تشحیص دادند که چهار سال سکانداری او و دولتش نشان داد که بحران های بزرگ اقتصادی و تحریم های جهانی با صلابت ، صبر ، دوراندیشی و تیزبینی فائق آمد و رای مردم رای به شیوه اعتدال و تدبیر و رای نه به نا بخردی ، تفرقه افکنی ، ریاکاری و ناکارآمدی است.”

منظور شما از صلابت چیست؟
➕آیا مرادتان صلابت در مقابل دشمن است که ما صلابت چندانی از دولت ندیدیم ، لبخند زدن با دشمنی که کمک های تسلیحاتی او پیکر بهترین جوانان ما را پاره پاره کرده است را چگونه صلابت معنا کنم؟
➕آیا صلابت بنام قدم زدن با دشمنی که بمب های شیمیایی او هنوز سینه رزمندگان ما را می سوزاند و خس خس نفس های آنها هر آزاده مردی را به خشم علیه استکبار بدل می کند؟
➕ آیا در ماجرای فاجعه منا از این دولت صلابتی دیدید؟
➕آیا در هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده غیرت و صلابتی را در مسوولین مشاهده نمودید؟
➕ آیا زانو زدن در مقابل امیر کویت صلابت معنا می شود؟

➕آیا کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های  قلدرهای بین المللی و از بین بردن حاصل مجاهدت های ملت ایران و نابود کردن دسترنج دانشمندان هسته ای چیزی جز ذلت نامیده می شود؟

آقای دکتر شما فرمودید که این دولت بر بحران های بزرگ اقتصادی و تحریم های جهانی فائق آمد آن هم با صلابت ، صبر ، دوراندیشی و تیزبینی !
➕سوال این است که آیا بحران های بزرگی که می فرمایید از بین رفته است یا نه ؟
➕ماجرای تعطیلی کارخانه ها و بیکاری کارگران آنها چیست ؟ حکایت نامه چهار وزیر چگونه تفسیر می شود؟
➕اعتراف برخی کارشناسان وابسته به رییس جمهور به وجود رکودی بی سابقه را چگونه معنا کنیم؟
➕آیا مردم اقدامات دولت و کاهش رکود را در معیشت و زندگی خود می بینند؟
➕شما ادعا کردید که دولت با صلابت بر تحریم های جهانی فائق آمد این مطلب شما نیز خالی از اشکال نیست ، خود بهتر می دانید که بسیاری از تحریم ها هنوز به قوت خود باقی است و حتی برخی از تحریم های جدید نیز به لیست گذشته افزوده شده است و آن دسته از تحریم های که برداشته شده اند باید بررسی شود که آیا در حل مشکلات مردم نقش داشته یا صرفاً زمینه ای را فراهم کرده برای اینکه کشور عزیزمان به بازار فروش کالاهای لوکس و اجناس بنجل چینی و تعطیلی کارخانه ها و بیکار شدن کارگران تبدیل شود.
➕شاید شما معتقد باشید که بسیاری از تحریم ها  برداشته شده و زمینه برای حل مشکلات کشور فراهم گشته باز این سوال مطرح می شود که برداشته شدن تحریم ها آیا بخاطر صلابت دولت بوده یا بخاطر اظهار ضعف و سازش با دشمن؟  چگونه چنین چیزی را صلابت معنا کنیم؟

➕ضمن اینکه دولت مورد حمایت شما که آنرا تدبیر و امید می خوانید زمینه هایی را برای تحریم های جدید فراهم کرده است.
➕چرا رییس دولت مسائل حقوق بشری همچون اعدام منافقیین ، آزادی جوانان، زنان و دانشگاهها ، مسائل مربوط به صدا و سیما ، حمله به سپاه و بسیج و نهادهای امنیتی و طرح موضوعات جعلی و مضحکی مثل قصد دیوارکشی در پیاده روها توسط رقیب را مطرح می کند که خود می تواند دستاویزی برای دشمنان برای زبان درازی و اعمال تحریم های جدید علیه کشور عزیزمان شود .

در پیام شما تناقضات اشکاری است که هر فرد منصفی را آزرده می کند شما از ضرورت وحدت و اجتناب از تخریب دیگران سخن گفته اید اما در همین پیام ، رقیب دولت را به نا بخردی تفرقه افکنی ، ریاکاری و ناکارآمدی متهم کردیداز شما انتظار می رفت که خود به سفارش خود عمل می کردید و دو قطبی ساخته شده توسط آقای روحانی را دامن نمی زدید.
➕ آقای دکتر خود قضاوت کنید که آیا اعتماد به دشمن بد عهد و نگاه به بیرون از مرزها خردمندانه است یا قطع امید از ترحّم دشمن و استفاده از ظرفیت های موجود در کشور؟ آیا تخریب و تضعیف نیروهای انتظامی ، سپاه و بسیج در مقابل دیدگان دنیا توسط رییس جمهور با خَرَد هماهنگی دارد ؟ آیا چنین اظهاراتی از رییس دولت ، امنیت کشور را به خطر نمی اندازد ؟ شما به رقیب روحانی انگ تفرقه افکنی زدید با ابراز شگفتی باید بگویم که همین تعبیر شما مصداق بارز تفرقه افکنی و دو قطبی سازی جامعه است.

شما از برچسب ریاکاری برای رقیب روحانی استفاده کردید و جای این سوال باقی است که ریاکار کیست؟
➕آیا کسی که از آزادی مطبوعات دم می زند و به روزنامه های منتقد حمله می کند و از آنها شکایت می نماید ریاکاری نمی کند؟
➕روحانی که ادعا می کند تمام تلاش خود را برای برداشته شدن تحریم های غیر هسته ای بکار می گیرد و خود با طرح اتهاماتی زمینه تحریم های جدید را فراهم می کند آیا ایشان یک رنگ با مردم برخورد کرده است؟
➕وقتی روحانی و کاندیدای پوششی او ادعا می کنند که وعده رقیب مبنی بر افزایش یارانه دهک های پایین جامعه ناممکن است و منابع ان موجود نیست اما در شب انتخابات یارانه شش میلیون نفر را دو یا سه برابر می کند و نیز یارانه قطع شده میلیون ها نفر را وصل می نماید و با این حال از دولت قبل بخاطر پخش سیب زمینی در مناطق محروم انتقاد می کند رفتار و عملکردی صادقانه با مردم داشته است ؟
➕آیا کسی که خود را حامی انقلاب اسلامی می داند ولی سخنان و عملکردی دارد که حمایت رسانه های دشمن و اپوزیسیون و ضد انقلاب را به خود جلب می کند صادق بوده است؟

اقای دهقان اگر عموم مردم ندانند شما خوب می دانید که روحانی در گذشته به  طرح مطالبی نظیر اعدام در محل نماز جمعه ها ، حجاب اجباری ، تفکیک جنسیتی پرداخته و حال به گونه ای دیگر تظاهر می کند چیزی جز ریاکاری معنا نمی شود.
➕متاسفانه این گونه بی صداقتی ها فراوان است و اگر کسی قرار است متهم به ریاکاری شود آقای روحانی است نه رقیب او.
➕در پایان لازم است از باب نصیحت للائمه المؤمنین و امر به معروف و نهی از منکر خیرخواهانه از رییس جمهور خود بخواهیم که مسیر حق و عدالت را طی کند و خود را رییس جمهور همه مردم بداند و سخن از اقلیت و اکثریت نگوید و برای برادر عزیزم جناب آقای دکتر دهقان ارزوی توفیق و حرکت در مسیر منش اخلاقی گذشته خود دارم

جواد لطفی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز رفسنجان

برچسب ها:
جوابیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا

    متاسفانه بعدازرحلت امام خمینی(ره)سکانداران قوه مجریه کسانی شدند توسط رای مردم که ریئسان جمهور ما اسلام آمریکایی بودند وهمین اسلام آمریکایی راپیاده نمودند. که متاسفانه این آقایان نه ازاسلام ناب محمدی(ص)بوئی بردند ونه باادعایشان سوره ازقرآن مجید راخوانده ودرک کرده اند.وضعیت کشور ومردم چنین شده:.؟؟؟؟

    مصطفی

    ما اگر میگوئیم تقلب شده به نظر شورای نگهبان هم احترام می گذاریم و مثل امثال شما تو خیابانها نمی ریزیم و اموال بیت المال را خراب نمی کنیم و کشت و کشتار هم راه نمی اندازیم.

    مصطفی

    سلام آقای هوشنگ شاگرد مغازه من یارانه اش دو برابر شده و یکی از دوستان هم که یارانه اش قطع شده بود وصل شده است.

    هوشنگ

    خوشحالم که یهویی دکتر شدم!!!البته زبون روزه دروغ نگم اسمم هوشنگ نیست ولی از ترس افکار و ادمای شما مجبورم اسم مستعار بنویسم.اگه یه چند تا خبر تو خانه خشتی خونده بودین میدیدین که قبلنم نظر دادم و اینم بگم که من نه این حاج اقارو تا الان اسمشو شنیده بودم نه حتی رییس دانشگاه رو.ولی چون بعد انتخابات هم با چند نفر از طرفداران رییسی بحث کردم و هم حرفای اقای رمضانی تو نماز جمعه پیش خوندم وقتی حرفای این روحانی رو دیدم نظرمو نوشتم واقعا شماها فکر میکنین از ما مسلمون ترین یا پیش خدا عزیزترین که اینطوری حرف میزنین همین رفتار و کارای شما باعث دین گریزی شده بترسین از روز حساب

    بتول

    آقای دکتر ارسلان( هنوز کو تا دکتری) دست از این بازی ها و دادن جوابیه ها بردار. همه تو رو می شناسند. البته ..... تازه دانشگاه که نیستی هیچ حق مدیریت هم میگیری. تو برو خودت رو اصلاح کن و بعد بیا جوابیه بده و از همه مهمتر اسم خودت رو میزاری هوشنگ

    هوشنگ

    درکتون میکنم خیلی ناراحتین خوشبختانه هر چی هم از این جوابیه ها بدید فایده ای نداره و باید قبول کنین اکثریت ملت نظرشون با اقای روحانی و اصلاحات است که در مجلس و شورای شهر هم دیدید که اصلاحات پیروز مطلق بود شما که اینقده دم از فتنه88 میزنید چرا حالا که انتخابات تموم شده به قول خودتون به رقیبتون تبریک نمیگید و همچنان در نماز جمعه و ...دم از تقلب میزنید در حالی که سال88 هر کی گفت تقلب گفتین فتنه گره.لااقل رو حرفای قبلی خودتون وایستید.برای همه جوابهای شما هزارتا جواب دارم ولی اینجا جاش نیست فقط اینو بگم که زشته یه روحانی خلاف واقع یا بدون دلیل حرف بزنه شما امار چندمیلیونی وصل شدگان یارانه و اونایی که میگید یارانشون چندبرابر شده را از کجا اوردید منبعتون کجاست اصلا منبع پیشکش فقط یه نفرو اعلام کنید که یارانش چندبرابر شده باشه من تمام حرفاتونو میپذیرم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان