امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

ولنگاری در جشن پیروزی انتخابات پیام تسلیت دارد / پای ارزش های فتح خرمشهر ایستاده ایم

  • شناسه خبر: 123740
ولنگاری در جشن پیروزی انتخابات پیام تسلیت دارد / پای ارزش های فتح خرمشهر ایستاده ایم

امام جمعه رفسنجان گفت:در آزاد سازی خرمشهر خون های مطهر بسیاری ریخته شد ما باید به خاطر این خون ها جانانه در میدان بایستیم ؛ فکر نکنیم در کشورمان ناامنی نیست بلکه ناامنی پنهان در اثر سهل انگاری وجود دارد.

خانه » سیاسی » ولنگاری در جشن پیروزی انتخابات پیام تسلیت دارد / پای ارزش های فتح خرمشهر ایستاده ایم

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در گردهمایی نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان با مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: بعضا ممکن است خیال کنند که انقلاب تمام شده است و مطرح شود که الان زمان تعامل با دنیاست.

وی ادامه داد: این سخنان درست نیست انقلاب زمانی تمام می شود که امام زمان(عج) حکومت جهانی خود را ایجاد کنند انقلاب ما تازه اغاز شده است.

رمضانی پور بیان داشت: در عملیات فتح خرمشهر شهید میرافضلی هایی بود که اطلاعات منطقه را کسب کردند و پیروزی رقم خورد امروز تازه اطلاعات منطقه کسب شده و بسیاری از عملیات ها مانده است؛ منظور عملیاتی فیزیکی نیست بلکه به حرکت درامدن مسلمانان منطقه است در سوریه فلسطین عراق و غزه که در برابر دشمن ایستادند و در حال مقاومت هستند.

وی تصریح کرد: انقلاب و ارزش های ان و روحیه جهادی باید در داخل کشور تقویت شود و رهبر فرزانه انقلاب نیز بر این موارد تاکید دارند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: اگر تحت فرمان رهبری جانانه حرکت کنیم به بسیاری از دستاوردهای انقلاب خواهیم رسید و زمینه دولت امام زمان(عج) را فراهم کرده ایم؛ ما نباید از حرکت بایستیم.

امام جمعه رفسنجان به انتخابات جمعه گذشته اشاره کرد و گفت: اصل مهم در انتخابات حضور مردم پای صندوق های رای بود؛ باید دفاع از ارزش های انقلاب ادامه یابد و این دولت باید تقویت شود تا از مسیر خارج نشود و اسنادی همچون ۲۰۳۰ را امضا نکند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که خناسان وارد کابینه دولت شوندتا خدای نکرده ارزش ها انقلاب زیر پا رود .

رمضانی پور بیان داشت: در آزاد سازی خرمشهر خون های مطهر بسیاری ریخته شد ما باید به خاطر این خون ها جانانه در میدان بایستیم ؛ فکر نکنیم در کشورمان ناامنی نیست بلکه ناامنی پنهان در اثر سهل انگاری وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان در سخنان خود به ولنگاری های صورت گرفته در جشن انتخابات اشاره کرد و گفت: دیدن چنین صحنه های در کشور برای همه ما ابراز تسلیت دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک بسیجی در رکاب امام خامنه ای(مدظله العالی) در هر میدانی خواهم جنگید و اجازه نخواهم داد  ارزش های بدست امده از آزادی خرمشهر را از دست دهیم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جشن انتخابات فتح خرمشهر ولنگاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    نمیدانیم چرا با خوشحالی مردم مشکل دارن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان