صبح امروز ؛

گردهمایی نیروهای مسلح رفسنجان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 123723
گردهمایی نیروهای مسلح رفسنجان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد / عکس

گردهمایی نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر صبح امروز در سپاه ناحیه مقاومت برگزار شد.

خانه » سیاسی » گردهمایی نیروهای مسلح رفسنجان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ نیروهای نظامی و انتظامی و توپخانه گروه ۶۵ صاعقه شهرستان رفسنجان صبح امروز به منظور گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در محل سپاه ناحیه مقاومت شهرستان گرد هم امدند و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه ملانوری فرماندار رئیس دادگستری و دادستان و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در اغاز این مراسم ضمن خیر مقدم از رشادت های شهدای در اغاز جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: خوب است که سیره شهدایی همچون جهان آرا سرمشق ما قرار گیرد.

در این مراسم محمد میرزایی از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس با اشاره به این سخن امام راحل که راه قدس از کربلا می گذرد بیان داشت: فتح خرمشهر هم برای ما و هم دشمن بسیار مهم بود که با عملیات بیت المقدس از دهم اردیبهشت ماه ۶۱ در چهار مرحله عملیاتی اغاز شد.

وی با بیان اینکه در جریان فتح خرمشهر دشمن ساکت ننشسته بود و تا اخرین لحظه مقاومت کرد تصریح کرد: ایمان بالا ریسک پذیری و رشادت رزمندگان بود که صدام اصلا به ان توجه نداشت و باعث شد بچه های ما با دست خالی به پیروزی برسند و الان هم همین است.

میرزایی خاطر نشان کرد: شجاعت رزمندگان در آزادسازی خرمشهر مثال زدنی بود؛ حمله دلاورمردان ایرانی دشمن را در خرمشهر زمین گیر کرد.

این یادگار دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان در سوم خرداد ندای آزادی را در خرمشهر سردادند و پرچم ایران را بر فراز مسجد جامع خرمشهر برافراشتند.

 

برچسب ها:
فتح خرمشهر گردهمایی نیروهای مسلح رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان