تکرار اشتباه در شمارش آراء نامزده های شورای شهر در سرچشمه/ آیا این اشتباه در شعبه دیگری رخ نداده است؟

  • شناسه خبر: 123714
تکرار اشتباه در شمارش آراء نامزده های شورای شهر در سرچشمه/ آیا این اشتباه در شعبه دیگری رخ نداده است؟

امیر حسین فتحی نسب نامزد شورای شهر سرچشمه نیز به نتایج آرا خود معترض شد.

خانه » آخرین اخبار » تکرار اشتباه در شمارش آراء نامزده های شورای شهر در سرچشمه/ آیا این اشتباه در شعبه دیگری رخ نداده است؟

به گزارش خانه خشتی؛ پس از اعتراض خانم نجمه صادقی یکی از نامزدهای شورای شهر سرچشمه به نتایج ارا خود که عنوان شد در شمارش آراء وی اشتباهی صورت گرفته این بار امیر حسین فتحی نسب  نامزد دیگری از شورای این شهر به نتایج آرا خود معترض شد.
قرار از معلوم باز هم نماینده فرمانداری در شعبه اخذ رای شماره ۸۸ (مسجد ابولفضل(ع)) شهر سرچشمه نام وی را در لیست اسامی ذکر نکرده و این موجب صفر رد شدن آرا این کاندید در این شعبه شده است.

فتحی نسب در گفت و گو با خانه خشتی ضمن اعتراض خود به این اشتباه فاحش خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولین امر شد.
این اشتباهات در حالی صورت میگیرد که ماهها قبل از برگزاری انتخابات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع اهتمام به برگزاری انتخابات و حق الناس بودن رای مردم تاکید داشتند.

فرماندار رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در خصوص  شبهات تخلفات صندوق ارای شورای شهر و روستا اظهار داشت :  نتایج اولیه انتخابات منتشر شد و کاندیداها دو روز فرصت داشتند شکایات خود را مطرح کنند و خانم صادقی هم شکایت خود را مطرح کرد و رسیدگی خواهد شد .

وی تصریح کرد :در خصوص شمارش ارای برابرقانون، کار انجام شده است بحث اینکه یکی از شعبات نه اینکه ایشان در صورتجلسه می بایست جمع زده می شد به خاطر خستگی جمع اشتباه زده شده است لذا شکایات این کاندیداها رسیدگی می شود و جمع بندی خواهد شد نهایتا ارای صحیح اعلام خواهد شد .

فرماندار بیان داشت :نتایج اعلام شده نتایج اولیه است و قطعی نیست بر اساس شکایات کاندیداها ما ۵ روز فرصت داریم بعد از این مهلت نتایج اصلی اعلام خواهد شد .

برچسب ها:
اشتباه در شمارش آراء نامزده های شورای شهر در سرچشمه شورای شهر سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اکبر

    سلام. حالا که با خستگی آراء فردی این قدر تغییر میکند احتمال اینکه سایر شعب نیز خسته بوده باشند وجود دارد و افراد مدیریت شده رای آورده باشند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان