رئیس ستاد انتخابات رفسنجان در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

فعالیت ۳ هزار مجری انتخابات در ۱۹۷ شعبه اخذ رای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 123463
فعالیت  ۳ هزار مجری انتخابات در ۱۹۷ شعبه اخذ رای در رفسنجان

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ۱۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان در این روز فعال هستند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۵۲ شعبه در بخش مرکزی شهر رفسنجان و شهر سرچشمه و مابقی در سه بخش کشکوئیه فردوس و نوق فعال هستند.

خانه » گفت‌وگو » فعالیت ۳ هزار مجری انتخابات در ۱۹۷ شعبه اخذ رای در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری صبح امروز پس از حضور پای صندوق های رای شعبه مسجد جامع رفسنجان و انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند انتخابات از لحظات آغازین صبح امروز به همت مردم آغاز و حوزه ها مشغول رای گیری هستند.

وی با بیان اینکه ۱۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان در این روز فعال هستند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۵۲ شعبه در بخش مرکزی شهر رفسنجان و شهر سرچشمه و مابقی در سه بخش کشکوئیه فردوس و نوق فعال هستند.

ملانوری تصریح کرد: برای اولین بار در ۷۸ شعبه شهری شهر رفسنجان اخذ رای بصورت الکتریونیک و تمام مکانیزه انجام می شود.

وی بیان داشت: ۴۹ شعبه سیار کار اخد رای در سطح شهرستان برعهده دارند که از این تعداد ۴۶ شعبه روستایی و ۳ شعبه شهری است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: ۳ هزار نفر از نمایندگان فرمانداری ، ناظرین ، اعضای هیاتهای اجرایی نظارت و بازرسی ، انتظامی و خدماتی تلاش دارند تا انتخاباتی سالم و امن در سطح شهرستان برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در جریان انتخابات مجریان این امر معتقد به اصل قانون مداری و بیطرفی هستند.

ملانوری اظهار داشت: انتخابات برای نظام مهم و حیاتی است و بنا بر تاکید رهبر فرزانه انقلاب مردم برای حمایت از این نظام ئا صندوق های رای حاضر شوند و حضور گسترده و انتخاب اصلح داشته باشند.

وی همچنین افراد واجد الشرایط در شهرستان رفسنجان را ۲۰۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند و پیش بینی می کنیم که شاهد حضور گسترده تر مردم در این انتخابات باشیم.

فرماندار رفسنجان از عموم مردم این شهرستان برای حضور در انتخابات دعوت نمود و آن را اعلام پشتیبانی مردم از آرمان های انقلاب نظام و رهبری دانست.

فرماندار رفسنجان همچنین در خصوص تاخیری که در اغاز صبح به دلیل نقص در سیستم های رای گیری الکتروینک بوجودامد توضیح داد: سستم کانیزه برای اولین بار است که اجر می شود و با وجودایکه تمانی تهیدات لازم اندیشیده و دستگاههای چک شدند باز هم احتمال مشکل وجود دارد .

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای ادامه رای گیری کاغذی در صورت نقص سیستم ها در نظر گرفته شده و اگر به مشکل برخورد کند با هماهنگی اعلام می شود که اداه رای گیری بصورت کاغذی انجام شود.

ملانروی همچنین راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و تبلیغات خارجاز زمان رسمی را ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: تمامی تخلفات رصد و پرونده سازی و پس از جریان انتخابات پییگری خواهد شد.

برچسب ها:
شعبه اخذ رای در رفسنجان مجر انتخابات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان