۱۹۷ شعبه اخذ رأی در رفسنجان پیش بینی شده است

  • شناسه خبر: 123047
۱۹۷ شعبه اخذ رأی در رفسنجان پیش بینی شده است

فرماندار رفسنجان گفت: برای رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی ۱۹۷ شعبه اخذ رأی در کل شهرستان در نظر گرفته شد.

خانه » اجتماعی » ۱۹۷ شعبه اخذ رأی در رفسنجان پیش بینی شده است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در جلسه هماهنگی پیرامون تبلیغات انتخابات در محل فرمانداری اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۲ شعبه در شهر رفسنجان و بخش مرکزی این شهر مستقر خواهند شد که از این تعداد نیز ۸۷ شعبه مربوط به رأی گیری در شهر رفسنجان هستند.
وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اعلام نظر مسئولان هیئت نظارت استان کرمان ۱۷۱ کاندیدای شهری در ۵ شهر رفسنجان، سرچشمه، کشکوئیه، بهرمان و صفائیه احراز صلاحیت شده اند.
وی بیان کرد: اسامی نامزدهای انتخاباتی در رفسنجان ۱۸ اردیبهشت ماه منتشر و در روزهای ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشتنن این نامزدها می توانند به تبلیغات بپردازند.
ملانوری ادامه اد: به علاوه کامدیداها و هوادارانشان، سانه ها از جمله فضاهای مجازی، هفته نامه ها، روزنامه ها، سایت های خبری می توانند به تبلیغ بپردازند که امیدواریم با رعایت قانون اخلاق مداری و پرهیز از هرگونه  توهین و افترا و … فضایی سالم برای انتخابات ایجاد و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی حماسه ای سیاسی خلق شود.
در ادامه رئیس پیشگیری از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی در رفسنجان هم اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی هماره درفرمایشاتشان می گویند که آنچه برای اداره و حفظ منافع ملی فوری و ضروری است حضور حداکثری مردم در همه صحنه ها به ویژه انتخابات است تا دشمنان را از این هیبت جمهوری اسلامی بترساند این هیبت ناشی از عواطف  و احساسات و حضور مردم است.
حجت الاسلام مهدی پور محمدی افزود: برای دشمن فرقی نمی کند که چه دولیت بر ایران حاکم باشد دشمن هدفش نابودی ایران اسلامی است و با هر ترفندی و توطئه ای سعی بر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.
وی با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی می تواند مهم و اساسی باشد  تصریح کرد: شرکت و حضور در انتخابات حق و تکلیف است لذا از طیق رسانه ها باید برنامه های کاندیداها به مردم معرفی شود تا مردم از روی آگاهی کامل به انتخاب اصلح بپردازند.
پورمحمدی بیان کرد: با رعایت اخلاق و ادب و تحمل شنیدن صداهای مختلف تنور انتخابات را بای حضور حداکثری مردم گرم کنیم و ضمن تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، به اشخاص توهین نشود و تخریبی صورت نگیرد.

برچسب ها:
انتخابات انتخابات در رفسنجان شعبه اخذ رای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان