افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی سالمندان در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 122703
افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی سالمندان در رفسنجان / عکس

مرکز روزانه آموزش و توانبخشی بزرگسالان بالای ۶۰ سال شهید اکبری نژاد در رفسنجان آغاز بکار کرد.

خانه » پزشکی و سلامت » افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی سالمندان در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و حیدری مسئول بهزیستی رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین مرکز روزانه آموزش و توانبخشی بزرگسالان بالای ۶۰ سال به نام شهید بزرگوار غلامحسین اکبری نژاد تحت نظر اداره کل بهزیستی استان افتتاح شد.

این مرکز در ساختمانی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و با هزینه نزدیک به ۳۰ میلیون تومان از امروز آغاز بکار کرده است.

حیدری رئیس بهزیستی رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه این مرکزی برای نگهداری سالمندان نیست تصریح کرد: در این مرکز خدمات فیزیوتراپی گفتار درمانی کار درمانی به سالمندان ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: دوره سالمندی دوره از کارافتادگی و خانه نشینی تعریف می شود در حالیکه حقیقت اینگونه نیست سالمندان باید در اجتماع حضور یابند و از تجربیات انان بهره برد و این مرکز می تواند کمک رسان در این امر باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم همت خیرین و یاری رساندن دست خیر در زمینه ارتقای سطح چنین مراکزی را ضروری برشمرد و بیان داشت: حمایت چنین مراکزی کمتر از احداث مدرسه نیست حتی نیاز آن بیشتر است و برای بزرگترها باید بهترین مکان را اماده کرد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که کوچکترین بی احترامی به بزرگان در جامعه شود افرادی که به سن بالا می رسند بخش عمده ای از گناهانشان نوشته نمی شود خداوند هم به بندگان سالمندش احترام خاص قائل شده است. 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان