طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت های سنگین در رفسنجان

  • شناسه خبر: 122543
طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت های سنگین در رفسنجان

دادستان شهرستان “رفسنجان” گفت: طرح تشدید برخورد با موتور سیکلت های سنگین بالای ۲۵۰ سی سی در دستور کار است و با جدیت با مالکان این موتورسیکلت ها برخورد می شود.

خانه » اجتماعی » طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت های سنگین در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان ؛ “حسین رئیسی” در خصوص این خبر گفت: در پی اتفاقات اخیر و ایجاد مزاحمت موتورسیکلت های سنگین در شهرستان رفسنجان طرح برخورد با دارندگان و مالکان این موتورسیکلت ها در دستور کار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مجازات اسلامی، دادسرا و نیروی انتظامی مکلف به برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی درملأعام و صحنه آشکار جامعه هستند و در این راستا به کسانی که قصد دارند این مباحث را در جامعه نهادینه کرده و ناهنجاری‌های اجتماعی را عادی‌‌سازی کنند با قاطعیت برخورد می شود.

رئیسی در راستای تشدید این طرح گفت: در شهرستان رفسنجان تعدادی از افراد هنجارشکن با موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر جولان داده که تردد آن ها باعث حوادث و وقایعی چون تلفات جانی، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان است.

این مقام مسئول ادامه داد: دستگاه قضایی و پلیس جهت آرامش روحی و روانی شهروندان با قاطعیت وارد عمل شده و مالکان این موتورسیکلت ها را شناسایی و ضمن توقیف این موتورسیکلت ها به صورت جدی با مالکان این وسایل نقلیه برخورد می کنند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به استمرار این طرح از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از وجود موتورسیکلت هایی با این مشخصات، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس و شماره تلفن ۳۴۲۶۸۶۶۱ پلیس امنیت عمومی گزارش دهند تا با این هنجارشکنان برابر قانون برخورد شود.

برچسب ها:
دادستان رفسنجان طرح تشدید موتورسنگین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان