احداث بلوار ۱۷ شهریور رفسنجان و کاهش بار ترافیکی

  • شناسه خبر: 122533
احداث بلوار ۱۷ شهریور رفسنجان و کاهش بار ترافیکی

معاون فنی و عمرانی شهردار رفسنجان گفت: به‌منظور کاهش بار ترافیکی در خیابان ۱۷ شهریور شهر رفسنجان بلوار عملیات تعریض و بلوار آن با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال توسط شهرداری انجام شد.

خانه » آخرین اخبار » احداث بلوار ۱۷ شهریور رفسنجان و کاهش بار ترافیکی

به گزارش خانه خشتی، سیدعلی پورباقری با اشاره به اهمیت تعریض و احداث بلوار ۱۷ شهریور شهر رفسنجان اظهار داشت: باتوجه به اینکه این خیابان از مسیرهای شلوغ و پرتردد به حساب می‌آمد، اجرای این عملیات ضرورت یافت و بلافاصله در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهردار رفسنجان  ادامه داد: وجود بافت فرسوده مجاور خیابان از دیگر مشکلات این مسیر بود که برای تعریض بلوار با همکاری شهرداری منطقه دو، ۱۳۰ مورد تملک انجام شد.

پورباقری عنوان کرد: هزینه تملک این بلوار ۶۰ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال شد که  این مبلغ به عنوان پرداخت خسارت به صاحبان ملک این بلوار پرداخت شد.

وی احداث بلوار ۱۷ شهریور در کاهش بار ترافیکی و سهولت در دسترسی به خیابان‌های امام خمینی(ره) و بلوار آیت‌الله طالقانی را مثبت خواند و اظهار کرد: طراحی و اجرای این پروژه از نیمه اول آذر ماه سال ۹۵ آغاز شد و در اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید.

پورباقری هزینه اجرای پروژه را بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح در راستای جلب رضایت شهروندان و تسهیل در رفت و آمد آنان صورت گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهردار رفسنجان  ادامه داد: طراحی و اجرای سنگ‌فرش بلوار ۱۷ شهریور به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام و عملیات جدول‌‌ذاری و کانیوو این بلوار به ترتیب در متراژی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع اجرا شد.

یدالله آذرنگ مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان نیز با اشاره به اجرای پروژه تعریض و احداث بلوار ۱۷ شهریور طی ۹۰ روز، میزان عملیات خاکبرداری در این مسیر را بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ متر مکعب عنوان کرد و اظهار داشت: برای اجرای این بلوار بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع از آسفالت خیابان تخریب شد.

وی میزان مخلوط‌ریزی، زیراساس و اساس پروژه را به ترتیب ۲ هزار و ۳۵۰ و ۴ هزار و ۸۰۰ مترمکعب اعلام کرد و گفت: عملیات آسفالت این بلوار در مساحت ۱۵ هزار و ۶۳۰ مترمربع نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۵ به اتمام رسید.

آذرنگ در ادامه رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی معابر، اجرای فضای سبز و تأمین روشنایی در محل میانی بلوار را از دیگر اقدامات شهرداری در بلوار ۱۷ شهریور برشمرد و خاطرنشان کرد: انجام تأسیسات شهری شامل جابه‌جایی تیرهای چراغ‌برق و اجرای خطوط لوله‌آب و گاز نیز در این مسیر اجرا شد.

برچسب ها:
بلوار 17 شهریور شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان