دستگیری توهین کنندگان به مامورین نیروی انتظامی رفسنجان در فضای مجازی

  • شناسه خبر: 122504
دستگیری توهین کنندگان به مامورین نیروی انتظامی رفسنجان در فضای مجازی

جانشین فرماندهی انتظامی” رفسنجان” از دستگیری سه نفر عواملی که اقدام به توهین علیه مامورین نیروی انتظامی در فضای مجازی نموده بودند توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » دستگیری توهین کنندگان به مامورین نیروی انتظامی رفسنجان در فضای مجازی

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز توسط پلیس آگاهی این شهرستان در روزهای گذشته تعدادی از افراد با راه‌اندازی صفحه‌ای در اینستاگرام تحت عنوان موتور سنگین اقدام به انتشار و تصاویر از صحنه توقیف موتورهای سنگین و توهین به مأموران انتظامی می‌کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس فتا این شهرستان با رصد فضای مجازی سه نفر از عاملان راه اندازی این صفحه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی آن‌ها را دستگیر کردند.

خلیلی افزود: متهمان دستگیر شده به ساختمان پلیس فتا دلالت و تحت بازجویی علمی تخصصی قرار گرفتند که هر سه به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: فضای سایبری مکانی برای عقده‌گشایی و کینه‌جویی نیست و در صورت هرگونه توهین و هتک حیثیت برعلیه افراد حقیقی یا حقوقی با مسببین و افراد خاطی در این راستا برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

برچسب ها:
دستگیری فضای مجازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان