فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

رفسنجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است

  • شناسه خبر: 122357
رفسنجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است

فرماندار رفسنجان فت: رفسنجان به لحاظ پنانسیل ها و منابع موجود بسیار برای سرمایه گذاری در زمنیه های مختلف ،اعم از قسمتهای دام طیور ،کشاورزی و…. مستعد است .

خانه » اجتماعی » رفسنجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در مراسم افتتاحیه شعبه دوم شرکت آکا ۳۶۳۷ اظهارداشت :اشتغال و بحث های اقتصادی یکی از ضروریات جامعه امروز ماست شعارهایی که بر ما گذشت بر این نکته تاکید دارد و همه، هم دولت و هم مردم باید در این راستا تلاش کنیم .

وی تصریح کرد :سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر درون زا بودن و برون نگر بودن و استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی تکیه دارد .

فرماندار رفسنجان بیان داشت :رفسنجان در حوزه منابع معادن ،طبیعت و اثار تاریخی و گردشگری غنی می باشد و استفاده از این ظرفیتها در راستای اشتغالزایی از ملزومات می باشد .دولت و سازمانهای وابسته به ان جنبه تسهیل گری و راهنمایی دارند .

وی تصریح کرد :خشکسالیهای اخیر باعث شد که نگاهمان را به منابع دیگر معطوف کنیم کاشت محصول پسته باعث شد که کار و کاسب همه مردم به پسته وابسته بشود و از دیگر شغلها و منابع غافل بمانیم .

ملانوری گفت :باید یک نگرش جدید در حوزه کسب و کار و کارافرینی به وجود اید همانطور که تکنولوژی و امکانات پیشرفت و به روز می شود باید فضای کسب و کار هم به روز شود .

وی افزود :اتفاقی که در فروشگاه اکا افتاده نه تنها در بحث کار افرینی بلکه در تسهیل گری در امر خرید نقش دارد و این باعث شد یک نگاه جدید در مردم ایجاد شده است .

فرماندار ادامه داد :ما باید خود کارافرین باشیم زمینه های اشتغال در شهرستان وجود دارد فقط همت و فکر می خواهد رفسنجان به لحاظ پنانسیل ها و منابع موجود بسیار مستعد است برای سرمایه گذاری در زمنیه های مختلف ،اعم از قسمتهای دام طیور ،کشاورزی و….امیدواریم با تلاشهایی که در طرح احیاگران صورت گرفته است بتوانیم روستاها را رونق بدهیم .

وی افزود :یکی از بندهای سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعتدال در سرمایه ها است یعنی کار و تلاش و سرمایه ها در مناطق مختلف عادلانه باشد .

برچسب ها:
رفسنجان سرمایه گذاری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان