امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

دولت تا مردادماه برای افتتاح طرح های خود وقت دارد / کسی حق ندارد به شعور مردم توهین کند

  • شناسه خبر: 121971
دولت تا مردادماه برای افتتاح طرح های خود وقت دارد / کسی حق ندارد به شعور مردم توهین کند

امام جمعه رفسنجان گفت: اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود، ریاست جمهوری جایگاه خدمت است نه قدرت که کسی بخواهد ان را به زور بدست اورد می توان از ابزارهای صحیح و بدون فریب استفاده شود

خانه » سیاسی » دولت تا مردادماه برای افتتاح طرح های خود وقت دارد / کسی حق ندارد به شعور مردم توهین کند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با اشاره به آغاز هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش پزشکان و پرستاران در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: اکثریت پزشکان متدین هستند و گاهی سواستفاده جزء کوچکی از این مجموعه ضربه ای بزرگی را به جامعه بزرگ پزشکی می زند که نیاز است توجه شود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت امام موسی کاظم(ع) حدیثی از ایشان ذکر کرد و بیان داشت: خداوند پیامبران را به سوی بندگانش نفرستاد مگر انکه از سوی خداوند در جامعه تعقل کنند ، نیکوترین انها از نظر معرفت به خداست  و داناترین آنها در کارها بهترین از نظر عقل است.

رمضانی پور با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، این روز را سرآغاز حیات بشری عنوان کرد و گفت: عید مبعث عید تاریخ انسانیت و بازخوانی عزت نهضت برای همه زمان هاست.

وی افزود: امام علی(ع) در نهج البلاغه در این باره می فرماید پیامبران انسان ها را وادار می ساختند که آنها معاهده فطری که در نهاد بشر نهادینه شده به ان عمل کنند و این نعمت فراموش شده را به یا آنها بیاورند.

امام جمعه رفسنجان نقش انقلاب اسلامی در ایجاد پیوند نهضت و ظهور منجی عالم امام زمان(عج) را نقشی بی بدیل دانست و گفت: ما هم اکنون د رحال اماده سازی زمینه ظهور ان حضرت هستیم.

رمضانی پور به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع ارتشیان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این رهنمودهای گهربار نیاز به خواندن و فهمیدن دارد؛ امروز کسی که از عزت ایران اسلامی دفاع می کند و بر ملت ، این کشور و دیکر کشورهای اسلامی منطقه و حتی دوردست ها اشراف دارند رهبر فرزانه انقلاب هستند و حتی دشمنان نیز اعتقاد دارند که رهبر ایران یک رهبر پرتوان مدیر و مدبر است.

وی در ادامه به دیگر مناسبتها پیش رو اشاره کرد و گفت: ۲ اردیبهشت ماه جاری سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ است، این نهاد در کنار پاسداری از انقلاب گام های محکمی در راه سازندگی کشور و در بحث اقتصاد مقاومتی برداشته است و این نیروی با عظمت را در قسمت های مختلف داریم.

رمضانی پور به تجاوز آشکار نیروهای ویژه آمریکا و شکست آنها در صحرای طبس در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: قطعا ماموران الهی در انجاحضور داشتند و همچون اصحاب فیل انها را گرفتار کردند و این حادثه رسوایی برای آمریکاییها بود.

امام جمعه رفسنجان به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: نیازمندیم که در این حوزه توجه ویژه شود.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم انتخاباتی با ارزش و پرقدرت و تحسین آفرین داشته باشیم باید به قانون عمل شود. کسانی که می خواهند به اسم قانون قانون شکنی کنند باید مچشان را گرفت و انها را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه تشخیص و نظر شورای نگهبان نص صریح قانون و الزام آور است خاطر نشان کرد: شورای نگهبان با اقتدار از میان بیش از ۱۶۰۰ ثبت نام کننده نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۶ نفر را حائز شرایط دانست و تشخیص داد که صلاحیت دارند.

رمضانی پور بیان داشت: با کسی تعارف نداریم هرکسی می خواهد باشد باید این تشخیص محرز شود که به درد کشور می خورد.تشکر می کنیم از شورای محترم نگهبان که با این انتخاب مردم را خوشحال کردند و همچنین نیرویهای انتظامی که با بصیرت و اگاهی مسائل را رصد می کنند.

وی با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی باید رعایت شود تصریح کرد: ریاست جمهوری جایگاه خدمت است نه قدرت که کسی بخواهد ان را به زور بدست اورد می توان از ابزارهای صحیح و بدون فریب استفاده شود.برخی افتتاحیه ها الان زمانش نیست و می توان ان را به بعد از انتخابات موکول کرد با این کار نباید در دل مردم شائبه ایجاد کرد.

رمضانی پور گفت: به صدا و سیما هم عرض می کنم که اینقدر از دولت نگوید دولت تامرداد ماه فرصت داری برای افتتاح طرح های خود نه اینکه الان فشار بیاورد.

وی ادامه داد: از امروز تبلیغات اغاز شده و شخص رئیس جمهور می تواند تبلیغ کند اما نه از پول بیت المال مانند دیگر نامزدها از جیب خودش خرج کند. عملکرد این دولت برایش تبلیغ است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مردم فهیم و با بصیرت هستند کسی حق ندارد به شعور مردم توهین کند مردم انتخابگر هستند.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات بیت المال تبلیغ خطبه های نماز جمعه رفسنجان دولت رئیس جمهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    میگن شاید بعدا فرصت نشه و قرار باشه بقیه باهاش عکس یادگاری بگیرن دیگه زودتر دارن جمش میکنن حالا پروژه هم بعدا اماده میشه و ان شا الله دولت بعدی هم حالا هرکی بود یه بار دوباره افتتاحش میکنه علی برکت الله
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان