پاسخ مدیر عامل موسسه مولای متقیان به شایعات مجموعه پارک آبی نشاط رفسنجان:

شایعات کذب محض است / مجموعه پارک آبی نشاط رفسنجان تحت نظارت مستمر کارشناسان بهداشت

  • شناسه خبر: 121959
شایعات کذب محض است /  مجموعه پارک آبی نشاط رفسنجان تحت نظارت مستمر کارشناسان بهداشت

مدیر عامل موسسه مولای متقیان گفت: مجموعه آبی پارک نشاط رفسنجان مانند سایر مراکز تحت نظارت و بازدید مداوم کارشناسان محترم بهداشت میباشد وهمشهریان محترم میتوانند با خیال راحت از این مجموعه استفاده نمایند.

خانه » رفسنجان » شایعات کذب محض است / مجموعه پارک آبی نشاط رفسنجان تحت نظارت مستمر کارشناسان بهداشت

علی بهشتی پور شب گذشته در گفت و گو با پایگاه خبری خانه خشتی با اشاره به بهره برداری از فاز اول مجموعه پارک آبی نشاط از بهمن سال گذشته در رفسنجان این مجموعه را خدمتی دیگر از سوی موسسه خیریه مولای متقیان در این شهرستان دانست و اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات موسسه از جمله احداث درمانگاه، تالار ، داروخانه و سالن های ورزشی این مجموعه نیز به دنبال انها برای استفاده عموم مردم در نظر گرفته شد .

وی افزود: موسسه خیریه مولای متقیان تصمیم گرفت تا برای بالابردن سطح رفاه جامعه اقدام به ساخت مجموعه آبی نماید.

بهشتی پور خاطر نشان کرد: در ساخت این مجموعه نهایت دقت صورت گرفته به ویژه در مراحل ساخت تصفیه خانه و موتور خانه، در این مجموعه بهترین و مجهزترین دستگاههای بکار گرفته شده است.

وی مجموعه پارک آبی نشاط را در جنوب شرق کشور ممتاز دانست و گفت: فاز دوم این مجموعه شامل آب درمانی و سونای آفتاب در اواخر امسال و هتل آن نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بهشتی پور در پاسخ به شایعاتی اخیر پیرامون بهداشت این مجموعه بیان داشت: متاسفانه شاهد هستیم که عده ای تمایل دارند که اخبار منفی را منتشر کنند در حالیکه این اخبار کذب محض هستند.

مجموعه آبی پارک آبی نشاط رفسنجان

مجموعه آبی پارک آبی نشاط رفسنجان

وی ادامه داد: مردم آگاهند و بهترین قضاوت کننده و اگر حتی یک مرتبه در این مجموعه حضور یافته باشند به خوبی تشخیص می دهند که این سخنان شایعه است.

بهشتی پور در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم بهداشتی بودن محیط مجموعه آبی تصریح کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از ابتدای کار بصورت مستمر شرایط را تحت کنترل داشته و ما هم از این موضوع استقبال کردیم.

مدیر عامل موسسه مولای متقیان با بیان اینکه خدمت به مردم هدف موسسه است خاطر نشان کرد: تمامی مباحث بهداشت محیط و آب به ویژه برای خانمها از نظر امنیت، اخلاق و بهداشتی با بیشترین دقت در نظر گرفته شده و افرادی که تاکنون از این مجموعه استفاده کردند این صحبت را تایید می کنند.

بهشتی پور خاطر نشان کرد: خدماتی که تاکنون از سوی موسسه خیریه مولای متقیان در شهر رفسنجان ارائه شده است برای مردم مشخص است و سعی شده بهترین خدمات مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی بیشتر به طنز شباهت دارد تا یک خبر.

بهشتی پور با بیان اینکه تمامی مسائل بهداشتی در مجموعه پارک آبی نشاط جدی گرفته می شود خاطر نشان کرد: در این مکان نه تنها از ورود افاغنه جلوگیری می شود بلکه از ورود دیگر افرادی که از نظر بهداشتی مسئله ای داشته باشند نیز ممانعت خواهد شد و تمامی این موارد کنترل می شوند.

وی اظهار داشت: موسسه مولای متقیان متعلق به یک شخص نیست و کسی درآن ذی نفع نیست، تمام درامد موسسه صرف توسعه مراکز رفاهی در شهر می شود و اینگونه نیست که برای شخص خاصی سودی داشته باشد.

وی همچنین در خصوص بحث استاندار وسایل بازی در این مجموعه آبی خاطر نشان کرد: کلیه ی سرسره های این مجموعه از شرکت سهندفن آور اصفهان که یکی از بزرگترین شرکت های استاندار و ارائه دهنده خدمات به مجموعه بزرگی در کشور و حتی خارج از کشور است خریداری شده است.

وی افزود: تمامی دستگاههای بکار رفته در مجموعه پارک آبی نشاط رفسنجان استاندار هستند و شایعه غیر استاندار بودن انها صحت ندارد.

بهشتی پور گفت: برخی حوادث سطحی در مراکز عمومی امری طبیعی است و نباید این موارد و علت خطای انسانی و بی توجهی شخص را دلیل بر غیر استاندار بودن کل مجموعه دانست .
وی خاطر نشان کرد:  مجموعه آبی پارک نشاط رفسنجان مانند سایر مراکز تحت نظارت و بازدید مداوم کارشناسان محترم بهداشت میباشد وهمشهریان محترم میتوانند با خیال راحت از این مجموعه استفاده نمایند.

برچسب ها:
پارک آبی نشاط رفسنجان علی بهشتی پور موسسه خیریه مولای متقیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان