اکران فیلم های جشنواره بین المللی مقاومت

سینماهای رفسنجان میزبان اکران فیلم مقاومت

  • شناسه خبر: 12195
سینماهای رفسنجان میزبان اکران فیلم مقاومت

هم زمان با برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در ۹ کشور و ۸۰ منطقه مرزی ایران، سینماهای شهرستان رفسنجان نیز به اکران فیلم های جشنواره پرداختند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”در گفتگو با روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، اکران فیلم های جشنواره بین المللی مقاومت، هم زمان با سراسر کشور […]

خانه » آخرین اخبار » سینماهای رفسنجان میزبان اکران فیلم مقاومت

هم زمان با برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در ۹ کشور و ۸۰ منطقه مرزی ایران، سینماهای شهرستان رفسنجان نیز به اکران فیلم های جشنواره پرداختند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”در گفتگو با روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، اکران فیلم های جشنواره بین المللی مقاومت، هم زمان با سراسر کشور در ۴ سالن سینمای رفسنجان پخش می شود.
سینماهای امین، آزادی سرچشمه و افصح هجری با نمایش فیلم های انقلاب و دفاع مقدس در ۴ بخش فیلم های مستند، کوتاه، جلوه گاه نور و سینمایی بلند، در دو نوبت صبح و عصر پذیرای همشهریان علاقمند می باشند که در بخش فیلم سینمایی بلند، سینمای ایران و بین الملل به طور جداگانه به پخش آثار تولیدی می پردازند.
گفتنی است به منظور ارسال پیام دفاع مقدس به جوانان و آشنایی دانش آموزان با این بخش از تاریخ مهم انقلاب، سانس های سینماها در نوبت صبح ویژه دانش آموزان می باشد که تاکنون مورد استقبال بیش از ۲۴۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی قرار گرفته است.
بنا به این گزارش، هدف از پخش فیلم های مقاومت، توجه ویژه به دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب جشنواره است که منجر به تولید آثار بیشتر و تشویق هنرمندان به خلق آثار می شود؛ ضمن اینکه به گسترش و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز می پردازد.
لازم به ذکر است که نقد فیلم های مقاومت به دلیل حجم بالای تعداد آن ها، در رفسنجان انجام نمی شود؛ اما کارگاه های آموزشی در این زمینه در شهر کرمان ویژه علاقمندان برگزار می شود.
اکران فیلم های جشنواره مقاومت از دوشنبه سوم مهر ماه آغاز شده و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:
اکران اکران فیلم های جشنواره بین المللی مقاومت جشنواره بین المللی مقاومت سینماهای رفسنجان میزبان اکران فیلم مقاومت فیلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان