معاون عملیاتی قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان

امروز دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حساب می‌برد

  • شناسه خبر: 121735
امروز دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حساب می‌برد

معاون عملیاتی قرارگاه جنوب‌شرق ارتش استان کرمان گفت: ارتش به تشکیل سپاه کمک کرد و امروز دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حساب می‌برد.

خانه » سیاسی » امروز دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حساب می‌برد

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ ملکی‌زاده پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نمازگزاران این شهر حضور یافته ، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را داد که در خدمت همشهریان عزیزم باشم و افتخار می‌کنم که رفسنجانی هستم.
وی بیان کرد: دو نعمت است که انسان زمانی که آنها را از دست می‌دهد قدرش را می‌داند، نعمت سلامتی و نعمت دیگر امنیت است که باید قدر امنیت را دانست.
معاون عملیاتی قرارگاه جنوب‌‌شرق ارتش استان کرمان تصریح کرد: در کشورهای همسایه ما اوضاع ناامنی حاکم است اما ایران کشوری امن است و این امنیت به برکت خون شهداست که یادگاران آنها خانواده شهدا هستند و باید قدردان آنها باشیم و به دیدار آنها برویم.
ملکی‌زاده بیان کرد: تلاشی که نیروهای مسلح انجام می‌دهند برای تامین امنیت کشور مضاعف است و در کنار خون شهدا امنیت را پایدار کرده است.
وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌هایی که داریم لازمه آن امنیت است، افزود: ارتش قبل از انقلاب بوده و بدنه ارتش هم از همان قبل از انقلاب از مردم تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: ملاقات‌هایی که شهدای ارتش ازجمله صیادشیرازی با امام راحل داشتند یکی از نشانه‌های این است که ارتش از بدنه مردم است و کارکنان هوانیروز هم قبل از انقلاب با امام‌خمینی(ره) در نجف دیدار داشتند.
ملکی‌زاده عنوان کرد: خانواده ارتش شهدای زیادی در انقلاب تقدیم کرد، نقش ارتش در پیروزی انقلاب پررنگ است که در تاریخ به ثبت رسیده است.
وی ابراز داشت: در الجزایر برای تشکیل انقلاب جلوی آن گرفته می‌شود و ارتش جلوی مردم می‌ایستد اما ارتش ما با انقلاب همسو بود.
معاون عملیاتی قرارگاه جنوب‌شرق استان کرمان بیان کرد: مسؤولان آن دوران با کارهای ارتش مخالفت می‌کردند، اما ارتشیان اعلام آمادگی با انقلاب کردند و امام (ره) پیام تاریخی خود را اعلام کردند که ۲۹ فروردین ارتش باید با کلیه تجهیزات و نفرات در شهرهای بزرگ به رژه بپردازد و اعلام کند که ما پشتیبان مردم هستیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از شهدای ارتش از دوران قبل از دفاع مقدس است ازجمله در خنامان رفسنجان شهید حمید فلاحتی از شهدای قبل از جنگ و قائله کردستان است.
ملکی‌زاده با بیان اینکه هنوز سپاه تشکیل نشده بود، متذکر شد: ارتش به تشکیل سپاه کمک کرد و امروز دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حساب می‌برد.
وی عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس دفاع جانانه انجام شد و اگر امروز دشمن جرأت تعرض به کشور ما ندارد ثمره همان هشت سال دفاع مقدس است، نیروی هوایی ارتش روز دوم جنگ با ۱۴۰ فروند هواپیما به عراق حمله کرد.
ملکی‌زاده اظهار کرد: صدور نفت در کل زمان جنگ یک روز به تأخیر نیفتاد که همه توسط پدافند و نیروی هوایی ارتش انجام می‌شد، همچنین نیروی دریایی ارتش در دوماه اول جنگ طومار نیروهای دریایی عراق را در هم پیچید.
وی گفت: تمام اسکورت نفتکش‌های ما توسط ارتش انجام شد و نقش هوانیروز در تمام علمیات‌ها پررنگ است.
ملکی‌زاده اذعان کرد: امروز ارتش در مرزها مستقر است و عملیات‌های زیادی در مقابله با داعشی‌ها انجام داده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان