امام جمعه رفسنجان در خظبه های نماز جمعه مطرح کرد:

سفره و جیب مردم رکود اقتصادی را نشان می دهد / مردم وعده های بیخود را به زباله دان می ریزند

  • شناسه خبر: 121259
سفره و جیب مردم رکود اقتصادی را نشان می دهد / مردم وعده های بیخود را به زباله دان می ریزند

امام جمعه رفسنجان گفت: رکود اقتصادی برعکس اقتصادان که می گویند کاهش یافته فرقی نکرده چون انها جیبشان پر است ، باید منصف باشیم سفره مردم و جیب مردم ببینید ؛ نه تنها حرفهای شما را مردم نمی پذیرند بلکه این حرفها را به زباله دان می ریزند .

خانه » اقتصادی » سفره و جیب مردم رکود اقتصادی را نشان می دهد / مردم وعده های بیخود را به زباله دان می ریزند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت السلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار داشت :در شهری زندگی می کنیم که بیش از دو سوم جمعیت ان از زندگی مرفه برخوردار نیستند در مقابل هستند کسانی که میهمانیها و سفره های رنگین و مفصل ترتیب میدهند باید از خشم خداوند بترسند .
وی افزود :طبق روایتی از پیامبر ،بهترین جهاد ،جهاد با هواهای نفسانی است .شهدا این کار را کردند و توانستند بت درون خود را بشکنند تا اینکه به مقام رفیع شهادت نائل شوند .
امام جمعه بیان داشت :یکی از روزی های انسان شهادت در راه خودش است .لشکر فاطمیون قبل از تیپ شدن در دوران دفاع مقدس افغانیهای مقیم یاران در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند و هزاران شهید درراه خدا دادند .
وی تصریح کرد :نیروی افغانیها در مقابل داعشی ها و تفکیری ها با اگاهی ، استقامت بالا در برابر انها ایستادگی کردند.اگر امروز پیکر این شهدای مدافع حرم  را تشییع می کنید این یکی از پیکرهای هزاران رزمنده ای است که زیر پرچم لشکر فاطمیون است که اعزام شده اند و اعزام می شوند و در مقابل دشمنان خداوند می ایستند .
امام جمعه خاطرنشان کرد :با این وابستگی هایی که با اجانب وجود داشته و دارد هنوز افرادی از اوایل انقلاب بودند و هنوز هم هستند که واداده به امریکا هستند انها امروز در جامعه ما هستند و عرصه را به دست دشمنان می دادند .این رزمندگان مجاهد جنگ را مدیریت کردند اجازه ندادند داعش در خاک سوریه و عراق جولان پیدا کنند .
وی افزود :امروز اگر در یک مکان امن قرار داریم به برکت شهدا و مجروحان و معلولان هست.
حجت السلام رمضانی پور اذعان داشت :روز جمهوری اسلامی را تبریک می گوییم که کاری شبیه معجزه در ان زمان صورت گرفت . شما مردم هم موسس و حافظ این نظام هستید و از بذل مال و جان و تحمل سختیها هیچ دریغی نداشتید با صبر و حمایت از ولایت تا پای جان ایستاده اید .ایا قشر مرفه و ویژه خواه و ویژه خور حاضرند جان خود را پای نظام بگذارند یا بی تفاوت می مانند ؟یا اینکه اقشار ضعیف و پایین جامعه ضربه گیر این نظام هستند اگر امروز دشمن به مرزهای ما نمیتواند نگاه کند به خاطر وجود شما مردم و طبقه ضعیف است .
وی افزود :امروز بیش از ۱۰ گردان اماده داریم بیش از چهار برابر دوران دفاع مقدس یک رفسنجان امادگی به تمام معنا دارد دشمنان ما این رزمایشها را می فهمند .نقش یاران انقلاب و ضرورت انسجام بیشتر از گذشته احساس می شود و اقشار مختلف خود راباید از یاران نظام بدانند یاران انقلاب یک حزب نیست یک جریان سیاسی نیست یک جریان مدافع ارزشهای انقلابی است .
امام جمعه بیان داشت :یاران انقلاب به صورت شبکه باید در درون این شبکه ها واقع شوند و ارزشهای انقلاب را باید زنده کرد .نباید اجازه بدهیم کسی به مجلس برود و کسی رئیس دولت بشود کسی نماینده شما در شورای شهر بشود که او ارزشی نیست .اگر ارزشی نباشد نباید بر این کرسی بنشیند .
وی افزود :اینکه گاهی وقتها کم ارزشها و بی ارزشهای به انقلاب بر کرسی می نشینند بی تفاوتی ماهاست . کم کاری ماست .از این بعد نباید اجازه داد، باید به کسانی اجازه داد بر کرسی بنشینند که به ارزشهای  والای انقلاب و شهدا ولایی باشند نه زبانی .این ارزشها را باید به وسیله یاران انقلاب زنده کرد و در رکاب ولایت باشیم .
وی به طبیعت گردی  روز سیزدهم فروردین اشاره کرد و گفت :همه روزها روزهای خداوند هستند .همه در خصوص این روز جانب احتیاط را رعایت نمایند .
وی بیان داشت :اعتکاف دریچه ای رو به خداوند است باید شتاب کرد ۷ مسجد در داخل شهر برنامه مراسم اعتکاف از روز ۱۳ تا ۱۵ رجب را برگزار می کنند .
امام جمعه به جنایات داعش اشاره کرد و گفت :انشاا.. اربابان این داعش به سزای اعمال بی شرمانه خود برسند .
وی بیان داشت :رکود اقتصادی برعکس اقتصادان که می گویند کاهش یافته فرقی نکرده چون انها جیبشان پر است در عوض اساتیدی داشتیم که افزایش حقوق نداشتند باید منصف باشیم نه هوادار بیجا نه طرفدار بی جا ،عملگی نکنیم باید ازاد باشیم سفره مردم و جیب مردم ببینید .اینکه جیب خود و هم پیمانان خود را می بینید این حرف نشد .شما می گویید رکود رفته !چه خرید و فروشی ؟چه معامله ای ؟چه تجارتی ؟چه کار بزرگی از نظر تجاری وبازرگانی در جامعه صورت گرفته است و می گیرد؟ نه تنها حرفهای شما را مردم نمی پذیرند بلکه این حرفها را به زباله  دان می ریزند .
امام جمعه تصریح کرد :بعضی از رسانه های با طرفداری های بیجا بر این مسئله اهتمام می ورزند .واقعیت گرا باشید اگر دولت ناکارامد بوده ناکارامدی ان را بگویید .از خداوند بخواهید کارامد و توانمند شوند چرا بیجا دل مردم را می رنجانید همچنان که حضرت اقا می فرمانید من از وضع زندگی مردم باخبر هستم و درد مردم را حس می کنم .
وی به فتوای تاریخی حضرت امام خامنه ای امروز بر جایز نداستن  واردات کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند اشاره کرد و گفت :امروز تولید و اشتغال را نهادینه شده تا برخی کم تحرکها را جبران کنیم  .

برچسب ها:
رکود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    با سلام وضعیت اقتصادی که امام جمعه محترم میفرمایند این وضعیت رو اگه یادشون باشه یکشبه در دولت مورد حمایت ایشان رخ داد و این چهار سال حداقل دولت فعلی نگذاشت بالا تر برود . ممنون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان