سردار موسوی در مراسم رژه نیروهای مسلح رفسنجان:

تا زمانی که دشمن چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشد دفاع باقیست

  • شناسه خبر: 12120
تا زمانی که دشمن چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشد دفاع باقیست

“خانه خشتی” : سردار موسوی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان گفت تا زمانی که دشمن با حیله و نقشه های منفی چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشد دفاع باقیست. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”، همزمان با سراسر کشور برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان رفسنجان با رژه نیروهای مسلح […]

خانه » آخرین اخبار » تا زمانی که دشمن چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشد دفاع باقیست

“خانه خشتی” : سردار موسوی در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان گفت تا زمانی که دشمن با حیله و نقشه های منفی چشم طمع به انقلاب اسلامی داشته باشد دفاع باقیست.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی”، همزمان با سراسر کشور برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان رفسنجان با رژه نیروهای مسلح شامل یگان های پیاده و موتوری ،نیروی انتظامی،ناحیه مقاومت بسیج سپاه،گردان امام خمینی(ره)و گروه ۶۵ توپخانه صاعقه آغاز گردید.در این مراسم با حضور مسئولین ، خانواده های شهدا ایثار گران و مردم ولایت مدار پس از رژه نیروهای یاد شده ادوات زرهی و دوربرد گروه ۶۵ صاعقه به نمایش گذاشته شد.
در ابتدای این برنامه پس از تلاوت قرآن مجید ، نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و عرض خیر مقدم توسط سرهنگ سیفی فرمانده گروه۶۵ توپخانه سردار موسوی جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان به ایراد سخن پرداخت.،ایشان با یاد اوری رشادتهای شهدا ،جانبازان،آزادگان و ایثار گران ۸سال جنگ تحمیلی گفت دشمن در حالی به کشور ما حمله کرد که انقلاب ما در ابتدای شکل گیری بود و در یک وضعیت نا بسامان اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و مدیریتی قرار داشت و مشکل بالاتر اینکه فرماندهان نظامی ما نیز یا تحت محاکمه یا فراری بودند،ولی با همه اینها مردم ولایت مدار با پشوانه مادی ،معنوی و حضور در جبهه های جنگ نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان از وطن جدا شود.
وی با اشاره به توهین اخیر به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)گفتند.، دشمن ناتوان ما دست به حرکات زشت زده و آن هم توهینی به مقدسات دینی است و میخواهد با این روش در مقابل ما بایستد،ولی غافل از این است که این مردم پای اعتقادات دینی خود ایستاده و در مقابل آنها کوتاه نخواهند آمد.
این رزمنده دوران نبرد خاطر نشان کرد دشمنان باید بدانند تا زمانی که حیله و نقشه های منفی آنها علیه انقلاب اسلامی ایران ادامه داشته باشد دفاع باقیست و ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
آزادگان انقلاب اسلامی ایثار گران بسیج پیامبر اعظم توهین ثارالله جنگ تحمیلی دشمن دفع مقدس رژه سپاه سردار موسوی شهدا گروه65 صاعقه مسلح مقدسات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان