امنیت, هدیه نوروزی نیروی انتظامی به مردم رفسنجان

  • شناسه خبر: 121157
امنیت, هدیه نوروزی  نیروی انتظامی به مردم رفسنجان

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: یکی از بزرگترین اهداف ناجا حفظ امنیت، آسایش و آرامش مردم و همچنین حفاظت از دستاوردهای انقلاب و ارزش های مقدس آن است.

خانه » اجتماعی » امنیت, هدیه نوروزی نیروی انتظامی به مردم رفسنجان

به گزارش خانه خشتی سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان  با اعلام اینکه امروز بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم به ناجا است تصریح کرد: یکی از بزرگترین اهداف ناجا حفظ امنیت، آسایش و آرامش مردم و همچنین حفاظت از دستاوردهای انقلاب و ارزش های مقدس آن است. از این رو ما در نیروی انتظامی تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا در سا ل۹۶ این آسایش، آرامش و احساس امنیت در بین مردم افزایش پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بالا بودن شاخص های امنیتی  افزود: اگر نگاهی به کشورهای همسایه و کشورهای دورتر بیندازیم متوجه خواهیم شد که امنیت ما چقدر زیاد است و برای حفظ این امنیت نیاز به همکاری مردم، هماهنگی و همدلی بین نیروهای انتظامی و امنیتی و در مجموع مردم و دستگاه های تصمیم گیرنده داریم
وی افزود: امروز ناجا افتخار دارد در مقابل قانون‌گریزان و قانون‌شکنان که خلاف نظم عمومی حرکت می‌کنند، با قاطعیت بایستد و پناهگاه مردم آسیب‌دیده باشد.

سرهنگ خلیلی افزود: علاقه مردم به پلیس زیاد است تا جایی که مردم در برخوردهای گوناگون، انتقادها و پیشنهادات گوناگونی را درباره فعالیت‌های پلیس ارائه می‌کنند. در تمام ماموریت‌ها مشاهده کردیم که مردم به پلیس اعتماد دارند و به پلیس احترام می‌گذارند. البته نقدهایی هم در فعالیت‌ها و کارهایی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، وجود دارد و ما معتقدیم با ارتباط هر چه بیشتر مردم و پلیس، این نقدها کمتر شده و مردم بیش از پیش به پلیس ابراز علاقه‌مندی کرده و به آن اعتماد می‌کنند.

سرهنگ خلیلی در پایان اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به موقع برای اقشار مختلف جامعه در جلوگیری از بروز جرایم را موثر برشمرد و افزود: یکی از اقدامات پیشگیرانه در مقابل مجرمین، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم است که با یک برنامه‌ریزی خوب می‌تواند با توجه به تهدیداتی که برای حوزه استحفاظی وجود دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و آرامش و امنیت روانی را به مردم هدیه کند.

برچسب ها:
امنیت نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان