فرمانده سپاه رفسنجان در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

از رهبری در قضیه برجام هزینه نکنید

  • شناسه خبر: 120438
از رهبری در قضیه برجام هزینه نکنید

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: از مقام معظم رهبری در قضیه برجام هزینه نکنیم ، رهبری پشتوانه دولت بود پشتوانه ظریف وزیر امور خارجه بود، اختیار دادند و نرمش قهرمانانه را عنوان کردند.

خانه » سیاسی » از رهبری در قضیه برجام هزینه نکنید

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی سلطانی صبح امروز در جلسه شورای اداری با توجه برخی سخنان مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: هیچ دولتی نمی تواند شعار دهد که از همه جناح ها استفاد کرده نه دولت احمدی نژاد و هم دولت فعلی،  احمدی نژاد که این امر را قلع و قمع کرد و الان یک فرماندار از جریان اصولگرایی در استان نیست.
وی با بیان اینکه از مقام معظم رهبری در قضیه برجام هزینه نکنیم تصریح کرد: رهبری پشتوانه دولت بود پشتوانه ظریف وزیر امور خارجه بود، اختیار دادند و نرمش قهرمانانه را عنوان کردند.
سلطانی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند بروید اما من می دانم که اینها قابل اعتماد نیستند دست می دهید اما با دستکش مخملی، فرمودند قدم به قدم پیش روید یک گام شما و یک گام امریکاییها اما ایران نه قدم برداشت در حالیکه امریکاییها حتی یک قدم هم برنداشتند.
فرمانده سپاه رفسنجان بیان داشت: رهبری فرمودند بروید تا تجربه کسب کنیدکه اینها قابل اعتماد نیستند؛ همه تجربه ما در این چند سال این بود که مردم فهمیدند امریکاییها قابل اعتماد نیستند.

برچسب ها:
برجام فرمانده سپاه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    باسلام ضمن تشكر از مواضع قاطع و انقلابي فرمانده محترم سپاه بعضي ها حالا كه ديدن برجام هيچ چيزي واسه كشور و مردم نداشت حالا مي خوان بگن رهبري گفته در صورتي كه هر فرد عاقل، باانصاف مي دونه كه رهبري از همون روز اول گفتند به مذاكرات خوشبين نيستم ولي بعضي مسئواين گوش ندادن و گفتن بايد با كدخدا رابطه برقرار كنيم حالا ميخوان بگن رهبري گفته و ايشون رو خراب كنند و خودشون رو خوب نشون بدن ولي كور خوندن و سخت در اشتباهن. اي كاش مسئولين براي خفظ پست و مقامشون نمي ترسيدن و واقعيت رو مي كفتند ولي از ترس بركناري و از دست دادن مقامشون سكوت مي كنند و يا برعك موضع مي گيرند ولي تا وقتي افرادي مثل آقاي سلطاني باشند و در موقع لزوم روشنگري كنند مردم آگاه و فهميده متوجه همه چي خواهند شد اللهم اخفظ قائدنا الامام خامنه اي(مدظله العالي)
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان