مادران و همسران شهدا در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 120388
مادران و همسران شهدا در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به مناسبت گرامیداشت رحلت حضرت ام البنی(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسمی با حضور مسئولین در رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مادران و همسران شهدا در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام مینی(ره) و همچنین ارتحال حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا صبح امروز مراسمی با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه ، ملانوری فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین و با حضور مادران و همسران گرانقدر شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم با گرامیداشت این روز ، شهدا را مایه امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت: باید برای پدران و مادران شهدا سر تعظیم فرود اورد چرا که رزمندگان ما با حمایت انها پیروزی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا با محوریت امام حسین(ع) به میدان رفتند امروز هم باید در رکاب ایشان باشیم نوع جنگ فرق کرده امروز باید با تهاجمات فهنگی بجنگیم که در برخی مواقع سخت تر از جنگ سخت است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: دشمن عرق ملی و دینی ما را نشانه رفته است ، حجاب یکی از ضرورت های جامعه ماست توصیه مادران شهدا این است که حجاب را یک سلاح بدانید چرا که انان می دانند فرزندانشان به خاطر چه جان خود را فدا کردند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: شهدا با حضور خودشان کاستی ها را جبران می کنند حضور یک دقیق پیکر شهید در یک دانشگاه بیشتر از صداها نصیحت اثرمیگذارد شهدا معجزه گر زمان هستند و کار تبلیغ دین را انجام می دهند.

 

برچسب ها:
تجلیل مادران شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان