امیرعلی میهمان خانه خشتی رفسنجان شد / عکس

  • شناسه خبر: 120258
امیرعلی میهمان خانه خشتی رفسنجان شد / عکس

امیر علی کودک دوساله ی رفسنجانی که خبرساز شد و خبرش بیشترین بازدید این هفته در سایت خانه خشتی را به خود اختصاص داد شب گذشته میهمان دفتر پایگاه خبری خانه خشتی بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » امیرعلی میهمان خانه خشتی رفسنجان شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، تقدیر و تشکر فراوان از خیرین و مردم شهر رفسنجان ؛ این روزها انسانیت در شهرمان جان گرفته خیّرین زیادی از طبقات مختلف جامعه به کمک امیر علی آمدندهریک به نحوی به او کمک کردند.
به همت گروه امدادی پیک سلامت و لطف یکی از خیرین پدر،مادر و پدربزرگ امیرعلی به کمپ ترک اعتیاد رفتند و امیر علی به خانه یکی از بستگان خود ؛ از شنبه امیرعلی هم مانند دیگر هم سن و سالان خود به مهد کودک خواهد رفت ، بازی خواهد کرد..
امیرعلی کودک دوساله ی رفسنجانی که خبرساز شد و خبرش بیشترین بازدید این هفته در سایت خانه خشتی را به خود اختصاص داد شب گذشته با همراهی دکتر مرتضوی مدیر گروه امدادی پیک سلامت رفسنجان، میهمان دفتر پایگاه خبری خانه خشتی بود.

امیر علی به همت شما خیرین عزیز و مردم شریف رفسنجان لباس نو پوشیده با وسایل بازی اش بازی می کند و می خندد
اومیداند مسئولین او را فراموش کردند اما خداوند هیچ وقت اورافراموش نکرد
امیدواریم پس از گذشت یکماه بتوانیم خانواده امیرعلی را در کنار هم ببینیم اینبار نه در اتاق تاریک ۲در۳ نه با اسم فقیر و یا متکدی نه در لباس مریضی بلکه درخانه ای جدیدبا اسم شهرونددر لباس عافیت
به تمام خیّرین باید بگویم حجکم مقبول سعیکم مشکور کمک به نیازمندان کم تر از بجا اوردن مناسک حج نیست .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    باسلام از همه خيرين و كساني كه به كمك اميرعلي و خانواده او آمدند تشكر مي كنم از خانه خشتي هم بابت تهيه گزارش و اطلاع رساني در مورد اميرعلي قدرداني مي كنم كه زمينه اين كار خير را فراهم كردند اجركم عندالله
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان