اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 120064
اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان رفسنجان آغاز شد

اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور ویژه دانشجویان همچون سالهای گذشته توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان رفسنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان با اعلام خبر برگزاری اردوی راهیان نور ویژه دانشجویان اظهار داشت: این اردوی زیارتی از تاریخ ۱۶ اسفندماه و تحت کاروان های جداگانه به تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برگزار و تا تاریخ ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی به اعزام ۶۵۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: این دانشجویان در یادمان های شهدا حضور یافته و از مناطقی چون شلمچه٬ طلاییه٬ هویزه٬ دوکوهه٬ اروندکنار٬ دهلاویه٬ شوش دانیال و … بازدید خواهند کرد.

مرعشی گفت: اولین کاروان اعزامی در تاریخ ۱۶ اسفندماه با ۴ دستگاه اتوبوس از دانشجویان خواهر دانشگاه های آزاد٬ پیام نور ٬ علامه جعفری و کار و یک دستگاه از دانشگاه علوم پزشکی اعزام می شود و در تاریخ ۱۷اسفند یک دستگاه از برادران دانشگاه علوم پزشکی و ۲۲ اسفند یک دستگاه از برادران دانشگاه آزاد اسلامی اعزام می شوند.

وی افزود: در تاریخ ۲۳ اسفند نیز ۲ دستگاه از برادران دانشگاه ولی عصر (عج) و ۲۴ اسفند ۷ دستگاه از خواهران دانشگاه ولی عصر (عج) به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی یادآور شد: در این اردو دانشجویان از بیانات و خاطرات راویان دفاع مقدس که همراه کاروان هستند بهره میبرند.

مرعشی در پایان از زحمات دانشجویان بسیجی بخاطر راه اندازی کاروان ها و همکاری ریاست دانشگاه ها و مسئولینی که در این امر خداپسندانه و در حمایت کردن از این برنامه زیارتی شهدا دریغ نکرده اند تشکر کرد و گفت: محدوده شهرستان و دانشگاهی توانسته اند این تعداد از دانشجو را به مناطق جنوب اعزام کنند و این بعلت همکاری مسئولین دانشگاه ها می باشد که از همه بزرگواران تشکر کرده و امیدوارم شهدا مزد زحماتشان را بدهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان