فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد :

با مدیریت تعاملی در بحث امنیت در رفسنجان پیشرو هستیم

  • شناسه خبر: 119517
با مدیریت تعاملی در بحث امنیت در رفسنجان پیشرو هستیم

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: از لحاظ امنیتی دراستان در وضعیتی هستیم که شهرستان رفسنجان در تمام مولفه های امنیتی و جرم و جنایت و کاهش تلفات جاده ای و داخل شهری کاهش چشمگیر داشتیم .

خانه » اجتماعی » با مدیریت تعاملی در بحث امنیت در رفسنجان پیشرو هستیم

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی صبح امروز در مراسم تودیع معارفه رئیس راهنمایی رانندگی شهرستان رفسنجان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهید غواص حسن عبداللهی اظهار داشت : با مدیریت خوب فرماندار و دیگر ارگانها ما بهترین منطقه امنیتی در استان و کشور هستیم .
وی افزود :از لحاظ امنیتی دراستان در وضعیتی هستیم که شهرستان رفسنجان در تمام مولفه های امنیتی و جرم و جنایت و کاهش تلفات جاده ای و داخل شهری کاهش چشمگیر داشتیم .
سرهنگ عباسی بیان داشت :این امنیت میسر نمی شد جز با مدیریت تعاملی که ناشی از حساسیت  شورا و فرمانداربود .مانند سایر شهرستانهای دیگر بستر همت صادقانه مهیا شده است علی رغم صلاحیت سیاسی همه برای انجام کار و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل مجدانه کار می کنند .
وی تصریح کرد :ما در استان و کشور در خیلی از مولفه ها پیشرو هستیم در بحث امنیت پیشرو هستیم هر چقدر از فرماندار تشکر کنیم کم است چراکه خط مشی و راه را ایشان به ما نشان دادند و ما این راه را دنبال کردیم و نه تنها در استان بلکه در کشور در بحث امنیت و دیگر مولفه ها پیش قدم هستیم .
سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد :ما در زمینه معیشت کارکنان  پیش رو بودیم تاکنون  ۴۸ هکتار زمین از ادارات گرفتیم که تفکیک خواهند شد .

برچسب ها:
امنیت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان