استاندار کرمان در مراسم وداع با شهدای گمنام و شهید غواص در رفسنجان مطرح کرد:

پشتوانه ولایت فقیه باشیم / باید مجاهد اقتصادی در جمهوی اسلامی پرورش دهیم

  • شناسه خبر: 119358
پشتوانه ولایت فقیه باشیم / باید مجاهد اقتصادی در جمهوی اسلامی پرورش دهیم

استاندار کرمان گفت: اصل نظام ما ولایت فقیه است امروز اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید پشتوانه ولایت فقیه باشیم.

خانه » سیاسی » پشتوانه ولایت فقیه باشیم / باید مجاهد اقتصادی در جمهوی اسلامی پرورش دهیم

به گزارش خانه خشتی ، علیرضا رزم حسینی امشب در مراسم وداع با شهدای گمنام و شهید غواص حسن عبداللهی در رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره های شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: در بیش از ۳۵ سال پیش دشمنانی با همه قدرتها به خاک ایران حمله کردند زمانی که انقلاب سلامی تازه مستقر شده بود، ارتش از هم پاشیده بود و سپاه عزیز ما تازه متولد و در جنگ داخلی با گروه ک ها بود.

وی با بیان ینکه ما مدیون خون شهدا هستیم تصریح کرد: طی هشت سال فرزندان این سرزمین داوطلبانه رفتند هیچ کدام به خاطر مادیات نرفتند و مسابقه می دادند برای حضور در دفاع مقدس.

رزم حسینی خاطر نشان کرد: ما کمترین تجهیزات نظامی را در دفاع مقدس داشتیم اما هشت سال مدام مقاومت کردیم.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی لشکر ۴۱ ثارلله به فرماندهی سردار سلیمانی که امروز افتخار همه کشورهای اسلامی است و حتی دشمن هم به درایت او اعتراف می کند راه اندازی شد.

رزم حسینی اتحاد جامعه ، حضور  یکپارچه مردم و دین اسلام را از عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی عنوان کردو گفت: این عوامل می واند پیروزی ما در میادین امروز نیز رقم بزند و می تواند بنیه های کشور را قوی کند.

وی ادامه داد: روحیه شهادت طلبی عامل مهمی است برای اینکه هرکسی که می خواهد بدون چشم داشتی وارد شود قدرت اسلام و نهضت عاشورا بود.

رزم حسینی اصل ولایت فقیه را عامل چهارم پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و گفت: اصل نظام ما ولایت فقیه است امروز اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم  باید پشتوانه ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: مردم باید حضور پیدا کنند مردم ما پای کار هستند انقلاب و رهبریشان را دوست دارند ما راه شهدا را با عمل خودمان ادامه دهیم.

رزم حسینی گفت: اگر می خوهیم قدرشناس خانواده های معظم شهدا باشیم باید اهدافمان را مطابق با سیره شهدا مطابقت دهیم.

وی با بیان اینکه کشور در امنیت ملی اقتدار خود را نشان داده است خاطر نشان کرد: باید اقتدارمان را در اقتصاد نیز نشان دهیم، باید مجاهد اقتصادی در جمهوی اسلامی پرورش دهیم، علمای دین روحانیت مداحان هرجا نفوذی دارند در حوزه اقتصاد وارد شوند.

 

برچسب ها:
استاندار کرمان ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان