توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء انجام گرفت:

پروژه ساخت و تأمین ماشین رباتیک جداکننده کاتد مس در کارخانه مس سرچشمه رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 118326
پروژه ساخت و تأمین ماشین رباتیک جداکننده کاتد مس در کارخانه مس سرچشمه رفسنجان / عکس

موسسه امین وابسته به گروه تخصصی کربلای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پروژه انجام جداسازی کاتدمس در کارخانه مس سرچشمه رفسنجان با استفاده از ماشین رباتیک را که از سال ۹۴ شروع به آماده سازی زیرساخت ان نموده بود ،هم اکنون با نصب وراه اندازی این ماشین رباتیک آماده بهربرداری می باشد

خانه » اقتصادی » پروژه ساخت و تأمین ماشین رباتیک جداکننده کاتد مس در کارخانه مس سرچشمه رفسنجان / عکس
به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری بسیج درکرمان؛ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پروژه ساخت وتأمین ماشین رباتیک جداکننده کاتد مس را در کارخانه مس سرچشمه رفسنجان را به اتمام رساند .
مهندس سرمدی مدیر این پروژه درگفتگوباخبرنگارما گفت: موسسه امین وابسته به گروه تخصصی کربلای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پروژه انجام جداسازی کاتدمس در کارخانه مس سرچشمه با استفاده از ماشین رباتیک را که از تیرماه سال ۹۴شروع به آماده سازی زیرساخت ان نموده بود ،هم اکنون درسال “اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل” با نصب وراه اندازی این ماشین رباتیک آماده بهره برداری می باشد.
وی با اشاره به اینکه عمل جداسازی کاتدتا کنون با۷۰نفرنیروی کار انجام می شده است گفت: با بهربرداری از این ماشین رباتیک ظرفیت تولید کاتدمس کارخانه پالایشگاه سرچشمه از ۲۰۰هزار تن به ۲۴۰هزار تن افزایش پیدا می کند.
سرمدی همچنین هزینه تأمین ماشین وآماده سازی زیرساخت این پروژه را اعتباری بالغ بر۸۰میلیاردتومان اعلام نمود که توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین شده است .

برچسب ها:
رباتیک جداکننده کاتد مس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء معدن مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان