بازدید متخصصین جهاد کشاورزی خراسان رضوی از شرکت دراج رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 118140
بازدید متخصصین جهاد کشاورزی خراسان رضوی از شرکت دراج رفسنجان / تصاویر

جمعی از مدیران و متخصصین مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی صبح امروز از خط تولید شرکت دراج رفسنجان بازدید کردند.

خانه » آخرین اخبار » بازدید متخصصین جهاد کشاورزی خراسان رضوی از شرکت دراج رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، جمعی از مدیران و متخصصین مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی صبح امروز از قسمت های مختلف شرکت دراج رفسنجان  از جمله اتاق ساچمه ، کوره ، دستگاه تراش  و سالن مونتاژ تراکتور و مینی لودر این شرکت بازدید کردند.

به گفته محمد خطیب مدیر عامل شرکت دراج رفسجان این شرکت کار خود را از ۸۳ آغاز و اواسط سال ۸۴ اولین تولیدات خود را به بازار عرضه کرد.

این شرکت هم اکنون دارای ۴۱ نمایندگی در سراسر کشور است.

خطیب در حاشیه این دیدار اظهار داشت: تراکتور تولیدی این شرکت از نظر قیمت و کیفیت در بازار ایران رتبه بالایی دارد و خدمات پس از فروش مناسبی از سوی این شرکت ارائه می گردد.

محمد علی آقا محمد حسنی یکی از سرمایه گذاران اصلی شرکت دراج رفسنجان در این دیدار بیان داشت: خدمت به کشاورز و خروج از وابستگی کشاورزی کشور به خارج از اهداف این شرکت است و بهترین راه حل یکپارچه شدن برای پشرفت است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان بیش از پاداش دنیوی پاداش اخروی دارد تصریح کرد: شرکت دراج با ۳۰۰ نفر نیرو کار خود را آغاز کرد و به خاطر تحریم ها نیروهای خود را به یک پنجم کاهش داد ، بعضی ها تنگ نظرند و می گویند این شرکت می خواهد برای خودش کار کند.

آقا محمد حسنی خاطر نشان کرد: کشور با یکپارچکی می تواند از وابستگی و رکود خارج شود و علت بیکاری جوانان ما برای این است که ما نخواستیم که تولیدمان پیشرفت کند.

امیر ابراهیمیان مدیر فروش دفتر تهران شرکت دراج رفسنجان نیز مکانیکی بودن تراکتورهای این شرکت را عامل استقبال از انان در بازار دانست و گفت: تاکنون در استانهای مختلفی همچون خوزستان ، چهارمحال بختیاری و اصفهان برای فروش محصولات پیشرفت داشتیم.

وی همچنین از همکاری و حمایت مسئولین خراسان رضوی قدردانی کرد.

قومیان رئیس اداره فن آوری و مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه ۱۰ درصد تولید کشور در استان خراسان صورت میگیرد تصریح کرد: بر اساس برنامه ای بلند مدت در زمینه مکانیزاسیون، افزایش توان استان هرسال به میزان ۷۴ هزار اسب بخار را در دستور کار داریم.

قومیان ظرفیت تولید ماشین آلات کشاورزی شرکت دراج رفسنجان را ظرفیت خوب عنوان کرد و گفت: واقعیت این است که کشاورزی که با خون و دل برای محصول خود زحمت می کشد بایستی کالایی با کیفیت نیز به او ارائه گردد.

وی خاطر نشان کرد: همکاران در رفسنجان سطح روابط با خراسان را ارتقا دهند و از سوی ما نیز به گونه ای برنامه ریزی می شود تا سهمی از تولیدات شما را خراسان داشته باشد.

قومیان تصریح کرد: امروز در این شرکت دیدم که مسئولین دراج یک گام جلوتر هستند و قابلیت های مناسبتری نسبت به سایر شرکتها دارند.

 

برچسب ها:
بازدید جهاد کشاورزی خراسان رضوی دراج رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان