تأمین روشنایی بوستان جدیدالاحداث خیابان حاج اصغر نظری

  • شناسه خبر: 117421
تأمین روشنایی بوستان جدیدالاحداث خیابان حاج اصغر نظری

معاون خدمات شهری شهرداری از نصب بیش از ۴۰ چراغ پارکی کامل به همراه پایه چراغ جهت تأمین روشنایی بوستان جدیدالاحداث خیابان حاج اصغر نظری خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » تأمین روشنایی بوستان جدیدالاحداث خیابان حاج اصغر نظری

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسن علینژاد با اشاره به نصب ۶ پروژکتور روشنایی در دو نقطه از شهر رفسنجان اظهار کرد: در سه ماهه سوم امسال ۶ پروژکتور در پارکینگ شریعتی بعد از اداره آموزش و پرورش و پل عابر پیاده مقابل دانشگاه ولی عصر(عج) جهت تأمین روشنایی این نقاط نصب گردیده است.

وی به تأمین روشنایی بوستان جدیدالاحداث خیابان حاج اصغر نظری اشاره کرد و گفت: جهت تأمین برق این بوستان حفر کانال و لوله گذاری کابل برق به متراژ ۳۵۰ متر انجام و بیش از ۴۰ چراغ پارکی کامل به همراه پایه چراغ نصب گردید.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان هم چنین از لوله گذاری و کابل اندازی قسمتی از آرامستان به متراژ ۳۰۰ متر خبر داد و تصریح کرد: به منظور روشنایی این محل نزدیک به ۳۰ پایه چراغ پارکی کامل نصب و مورد استفاده قرار گرفت.

علینژاد با بیان اینکه در فصل پاییز بیش از ۴۰ چراغ راهنمایی فرسوده و ثانیه شمار در چهارراه های سطح شهر تعمیر یا تعویض شده اند، افزود: طی این مدت ۱۵ تابلوی فرماندهی در چهارراه های سطح شهر و پارک ترافیک بوستان جوان تعویض یا تنظیم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان تعویض بیش از ۳۵۰ لامپ در سطح شهر طی سه ماهه سوم سال جاری را از دیگر اقدامات واحد برق عنوان کرد و گفت: در فصل پاییز ۸ تیر چراغ برق که در معرض خیابان قرار داشتند، با همکاری اداره برق جابجا شد.

وی با اشاره به نصب چراغ های هشدار دهنده راهنما در میدان آزادی هنگام بازسازی میدان، اظهار کرد: طی مدت بازسازی میدان آزادی، تعداد ۳۰ چراغ هشدار دهنده برای شهروندان و به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی نصب و بلافاصله پس از اتمام پروژه جمع آوری شد.

برچسب ها:
بوستان خیابان حاج اصغر نظری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان