رفع تصرف و خلع ید کوره های ذغال سوز واقع در اراضی ملی کشکوئیه / عکس

  • شناسه خبر: 117305
رفع تصرف و خلع ید کوره های ذغال سوز واقع در اراضی ملی کشکوئیه / عکس

پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی با دستور قضایی و همکاری بخشداری کشکوئیه اقدام به رفع تصرف و خلع ید کوره های ذغال سوز واقع در اراضی ملی نمود.

خانه » اجتماعی » رفع تصرف و خلع ید کوره های ذغال سوز واقع در اراضی ملی کشکوئیه / عکس

به گزارش خانه خشتی ، مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: پاسگاه ویژه حفاظت اداره منابع طبیعی با دستور قضایی و همکاری بخشداری کشکوئیه اقدام به رفع تصرف و خلع ید کوره های ذغال سوز واقع در اراضی ملی غرب روستای علی آباد سادات، شریف آباد، حسین آباد، تقی آباد و محمودآباد مروج کشکوئیه نمود.

وی اظهار داشت: در این راستا مأمورین پاسگاه ویژه حفاظت به وسیله دستگاه لودر بخشداری کشکوئیه تعداد ۵۱ کوره ذغال سوز غیرمجاز که فعالیتی نداشته اند و غیرفعال بوده اند تخریب و به صاحبان دیگر کوره ها که فعال و در محل حضور داشتند نیز مهلت قانونی داده شد که ظرف مدت تعیین شده چوب های تخلیه شده در محل را جمع آوری و زغال های موجود در کوره ها را بارگیری کنند.

حیدری پور تأکید کرد: پس از پایان مهلت قانونی پاسگاه ویژه حفاظت منابع طبیعی طبق دستور مراجع قضایی اقدام به تخریب و خلع ید این کوره ها می نماید و عواقب بعدی آن بعهده صاحبان و بهره برداران آنها می باشد.

همشهریان گرامی خواهشمند است: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره  رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان و شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
کشکوئیه کوره های ذغال سوزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان