زیبا پنجره تنهامجموعه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش در رفسنجان / کارآفرینانی که حمایت مسؤولان را می‌طلبند

  • شناسه خبر: 117047
زیبا پنجره تنهامجموعه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش در رفسنجان / کارآفرینانی که حمایت مسؤولان را می‌طلبند

در حالی که این روزها اشتغال نیاز اساسی جامعه است، جوانانی هستند که اشتغالزایی کردند.

خانه » اجتماعی » زیبا پنجره تنهامجموعه با ۱۰ سال خدمات پس از فروش در رفسنجان / کارآفرینانی که حمایت مسؤولان را می‌طلبند

به گزارش خانه خشتی ، میثم حسینی یکی از از کارآفرینانی است که در زمینه محصولات درب و پنجره دوجداره upvc  در رفسنجان  فعالیت می کند و مجموعه ای راه انداخته اند و محصولاتی با کیفیت را روانه بازار می کنند و البته تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهند.

او نیاز جامعه و کمک به صرفه جویی در انرژی را هدف از ایجاد این مجموعه عنوان می کند و بی نیازی شهرستان از واردات این نوع درب و پنجره ها را دیگر هدف خود می داند.

محصولات زیباپنجره زینت خانه های هم استانی

حسینی ۷ سال است که به این حرفه مشغول هستند و تعدادی را نیز مشغول به کار کردند و محصولاتشان در شهرستان های دیگر ازجمله شهربابک، انار و کرمان و سراسر شهرستان رفسنجان زینت بخش خانه ها شده است.

حسینی از راه اندازی فاز دوم مجموعه خود خبر داد ، در صورتی که مسؤولان شهر بیشتر این گونه کارآفرینان را حمایت به ویژه حمایت معنوی کنند.

این کارآفرین جوان که مواد اولیه خود را که پروفیل است و گواهنیامه بین المللی  نیز دارد را از داخل کشور تأمین می کنند و در سمینارهای متعدد آموزشی شرکت کرده اند.

حضور زیباپنجره در نمایشگاه های داخلی وبین المللی

این مجموعه در چندین نمایشگاه داخلی وبین المللی تهران نیز حضور داشتند و حضورشان در نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان بیش از سه بار گواه این مطلب است.

برگزاری اولین همایش در۱۰بهمن ۱۳۹۵ به همت این مجموعه و با موضوع حمایت از تولیدات داخل شهرستان در تالار لوکس طلایی نشان از همت و تلاش این کارآفرینان دارد و در آن همایش حرف های زیادی برای گفتن داشتند، مسئولین ومشتریان هم برای حمایت از آنها در همایش حضور یافته بودند و مهر تایید بر گفته های این مجموعه زدند.

حال این کارآفرین که تلاش می کند و قصد توسعه کار خود را با هدفی بسیار والا و آن هم اشتغالزایی و کمک به معیشت خانواده ها دارد، حمایت هایی لازم دارد.

مسؤولان بسم الله…

در شهرستان رفسنجان ساخت و سازهای زیادی صورت می گیرد و ارگان های دولتی و کارخانه ها و به ویژه ساخت و سازهای مسکونی می توانند از تولیدات داخل شهرستان استفاده کنند و خون را در جریان تولیدات داخل جاری نمایند.

اگر مسئولان و مردم عزیزخود را مکلف به استفاده از تولیدات داخل شهرستان کنند، از این تولیدکنندگان هم حمایت زیادی می شود و می توانند ضمن گسترش و توسعه کار خود در کاهش نرخ بیکاری هم اثرگذار باشند.

و اگر مسؤولان می خواهند رونق و توسعه شهرستان را شاهد باشند و از هر نوع شعاری به دور باشند و در عمل گفته های خود را در زمینه حمایت از تولید به اثبات برسانند، این یک نمونه برای اثبات است…

ودرآخرازمسئولین ومشتریان عزیزکه باحضورخود این مجموعه راموردلطف وعنایت قراردادندتشکروقدردانی مینمایم.

 

 

 

برچسب ها:
پنجره خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش در رفسنجان زیبا پنجره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان