رئیس اموزش و پرورش رفسنجان عنوان کرد:

کمبود نیرو وضعیت آموزش رفسنجان را متزلزل کرده است / ۳۰۰ نیرو امسال بازنشسته می شوند

  • شناسه خبر: 116910
کمبود نیرو وضعیت آموزش رفسنجان را متزلزل کرده است / ۳۰۰ نیرو امسال بازنشسته می شوند

رئیس اموزش و پرورش رفسنجان گفت: کمبود نیروی و استفاده از نیروهای غیر متخصص جایگاه آموزش شهرستان را متزلزل کرده است و این مسئله چندین بار در شورای آموزش و پرورش مطرح شده و در حال بررسی است.

خانه » اجتماعی » کمبود نیرو وضعیت آموزش رفسنجان را متزلزل کرده است / ۳۰۰ نیرو امسال بازنشسته می شوند

به گزارش خانه خشتی ، سید کاظم حسینی پور در جلسه کرسی آزاد اندیشی که صبح امروز با حضور امام جمعه و شهردار رفسنجان در دبیرستان دخترانه فرهنگ برگزار شد در پاسخ به سوالی که علت عقب بودن دروس شهرستان نسبت به استان چیست اظهار داشت: از نظر بودجه بندی به دست معلمان بزرگوار است اگر از لحاظ کیفیت اموزشی بررسی کنیم باید بگوییم در سطح شهرستان در سال گذشته ۶۸۱ نفر دبیر کمبود داشتیم کل اداره نوق و کشکوئیه با ۶۰۰ نفر اداره می شوند یعنی ۸۱ نفر بیشتر از پرسنل این دو اداره کمبود نیرو داشتاه ایم.

وی افزود: متاسفانه جمعی از دبیران با شرط تدریس در ابتدایی از مناطق محروم به شهرستان بازگشتند یعنی یک دبیر در رشته های مختلف با قبول این شرط تنها باید در مدارس ابتدایی تدریس کند.

حسینی گفت: به دلیل کمبود نیرو مجبور شدیم از همکارانی استفاده کنیم که دیگر حوصله درس دادن ندارند و چندین سال از زمان بازنشستگی انان گذشته است.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خاطر نشان کرد: کمبود نیروی و استفاده از نیروهای غیر متخصص جایگاه آموزش شهرستان را متزلزل کرده است و این مسئله چندین بار در شورای آموزش و پرورش مطرح شده و در حال بررسی است.

وی بیان داشت: بیشترین ورودی نیرو به شهرستان در طی ۴۰ سال گذشته مربوط به امسال که ۲۷۰ نیرو از شهرستانهای دیگر وارد شدند بود که در کنارش ۲۵۰ بازنشسته داشتیم و امسال نیز ۳۰۰ نیروی بازنشسته داریم.

حسینی در پاسخ به سوال میزان تاثیر معدل بر روی نتایج کنکور با بیان اینک ۳۰ درصد در نمزه کتبی نهایی در کنکور تاثیر دارد خاطر نشان کرد: راجع به دانش اموزان طرح شاهد باید بگویم که هیچ سهمیه ای از بچه های عادی به خاطر این دانش اموزان دخل و تصرف نمی شود این موضوع را به جاهای دیگر نیز بگویید .

وی افزود: گاهی دانش اموزی جایی که می خواهد قبول نمی شود سریع بچه های طرح شاهد را زیر سوال می برد حتی این دانش آموزان نیز باید نمره کف را بگیرند تا بتوانند از سهمیه استفاده نمایند.

برچسب ها:
استخدام آموزش و پرورش بازنشسته رئیس اموزش و پرورش رفسنجان فرهنگیان بازنشسته کمبود نیرو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • روح الله

    NIOPDC ANAR: اطلاعیه. اعلام نارضایتی. احتراما به اطلاع راننده خودروی پیکانی که شب جمعه گذشته در بلوار اقتصاد روبروی درمانگاه امام حسین با سرعت برق به عقب خودروی ام وی ام 110 قرمز رنگ زدی و به جدول پرتاب کردی, میرسانم خسارت 3000000 تومانی که به ماشین زدی به درک آسیبهایی که به خودم رسید هم به درک.هر وقت بیکار شدی یه سر به آی سی یو بیمارستان یزد بزن و حال طفل شیرخواره ام را ببین.اگر وجدانت گذاشت به شماره من زنگ بزن و دلیل کارت را بگو تا مادر بچه حلالت کند.09359375539. لطفا تو همه برنامه های اجتماعی رفسنجان ارسال کنید تا به گوش راننده ی بی وجدان برسه.

    معین کریمی

    سلام بنده لیسانس دبیری شیمی دارم..بیکارم هستم سطح سوادم هم از بعضی دبیران شما بالاتره..استخدام کن اینقدر حرص هم نخور آقای رئیس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان