پاسخ شهردار رفسنجان به دانش آموزی که پرسید پول ملت کجا میرود؟!

  • شناسه خبر: 116909
پاسخ شهردار رفسنجان به دانش آموزی که پرسید پول ملت کجا میرود؟!

شهردار رفسنجان گفت: انصاف داشتن در کارها بسیار خوب است.

خانه » اجتماعی » پاسخ شهردار رفسنجان به دانش آموزی که پرسید پول ملت کجا میرود؟!

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت ایام دهه مبارک فجر کرسی آزاد اندیشی با حضور حجت الاسلام رمضانی امام جمعه، پور محمدی شهردار و حسینی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرهنگ صبح امروز در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

شهردار رفسنجان در پاسخ به یکی از سوال دانش اموزی که پرسید چرا خیابان ها آسفالت نیست چرا اینهمه چاله و گودال داریم پول ملت کجا می رود پاسخ داد: انصاف داشتن در کارها بسیار خوب است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۸۶ که کارم را آغاز کردم بطور متوسط در هر ماه دو خیابان با زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت احداث شد و از ابتدای امسال نیز ۱۷ خیابان آسفالت و ۱۵۰ کوچه زیر سازی، کانیوو و آسفالت و تا پایان دیماه امسال بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت شده است.

پورمحمدی گفت: حجم کاری در شهری مانند رفسنجان بسیار بالاست و انتظارات مردم هم به جا و در مقابل بودجه اعتباری شهرداری محدود است.

وی بیان داشت: در صورت پرداخت عوارض خدمات شهری و نوسازی توسط مردم که در سال مبلغ اندکی است نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان می شود اما در سال ۹۴ کل عوارض دریافتی شهرداری تنها یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

پورمحمدی تصریح کرد: شهرداری تا پایان دیماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ ، ۴۰ درصد افت درامد داشته است.

وی بیان داش: هزینه هایی بابت خدمات اتش نشانی و فضای سبز را نمی شود کم کرد هزینه آتش نشانی سالانه ۵ میلیارد تومان برای ۱۰۰ نفر نیروی آتش نشانی است است تا بتوانیم جان یک انسان را نجات دهیم و افتخار هم می کنیم که این کار را انجام می دهیم.

در جلسه از سوی دانش آموزان راجع به میزان حقوق شهردار رفسنجان نیز سوال شد و پور محمدی که فیش حقوق خود را به همراه داشت قرائت کرد: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

برچسب ها:
پاسخ شهردار رفسنجان ملّت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان