امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مصلحت اندیشی مردم به خاطر حفظ انقلاب و نظام زیاد است

  • شناسه خبر: 116774
مصلحت اندیشی مردم به خاطر حفظ انقلاب و نظام زیاد است

بعضی ها حاشیه سازی می کنندو میخواهند زمینه های فتنه ای را به وجود بیاورند می خواهند برنامه هایی ایجاد کنند تا از اب گل الود بهره بگیرند ما در این یادواره عظیم شهدا عرض می کنم درسته که صبر مردم زیاد است مصلحت اندیشی این مردم به خاطر حفظ انقلاب و نظام زیاد است .

خانه » آخرین اخبار » مصلحت اندیشی مردم به خاطر حفظ انقلاب و نظام زیاد است

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان شب گذشته در یادواره شهدای منطقه گرگین اظهار داشت :شهدا هر کدام ویژگیهای خاص ، وصف خاص و توانمندیهای خاص را دارا بودند از انجائیکه می خواستند با خدا معاوضه کنند ترجیح دادند این دنیای فانی و بی ارزش را پشت سر بگذارند و  با خداوند معامله کنند و خداوند بهترین طرف معامله است و درراستای جهاد در راه خدا ،خداوند خریدار است .

سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان در یادواره شهدای منطقه گرگین رفسنجان در مسجد الزهرا (س)

سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان در یادواره شهدای منطقه گرگین رفسنجان در مسجد الزهرا (س)

وی افزود :خداوند در همه عرصه ها به کمک بندهایش می ایند و ان بندگان رستگار هستند .

امام جمعه بیان داشت :ایمان به غیب و اقامه نماز ، انفاق و یقین به اخرت  از اوصاف شهدا هست که در قران هم امده است .نگه داشتن کارهای ارزشی و تقوا ارزش دارد و شهادت در راه خداوند معامله با خداوند است .

وی افزود :خانواده شهدا با سختیهای زیادی فرزندان خود را بزرگ کردند و شکایتی هم نداشتند و این انقلاب ما است که چنین زنان و مردانی دارد که خودشان را طلبکار نمی دانند .مادران شهید قوی و محکم هستند و کارشان از کار جهاد و شهادت هم بالاتر است .

امام جمعه تصریح کرد :جوانان ما امروز با هجوم شبکه های مجازی که برای گمراه کشیدن انها به کار گرفته شده است مواجه هستند گناه و معصیت مثل نقل و نبات جلوی فرزندان ما ریخته است اما باز هم در مساجد، جوان برای نماز جماعت می اید جوان برای کارهای فرهنگی می اید .

وی بیان داشت :دشمن تلاش دارد جوانان ما را با معصیت از انقلاب جدا کنند تلاش می کنند جوان دختر، ما را بی چادر کنند حجابش را زیر سوال ببرد و به دنبال ابتذالات فرهنگی برود دشمن تمام ابزارالات خود را به کار می برد تا جوانان ما را نابود بکنند اما انها موفق نشده اند و نخواهند نمی شوند .

سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان در یادواره شهدای منطقه گرگین رفسنجان در مسجد الزهرا (س)

سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان در یادواره شهدای منطقه گرگین رفسنجان در مسجد الزهرا (س)

رمضانی پور تصریح کرد :رهبر فرزانه ما محبوب دلهای ملتهای ازادی خواه است .در ماموریت خود به مشهد یکی از مسئولین بیان کرد اقای پوتین که رئیس جمهور روسیه است چند تا کارشناس زبده گذاشته است فقط مراقب هستند که جملات رهبر را تحلیل و ترجمه کنندتا ان را به رئیس جمهور روسیه برسانند تا در اداره مملکتش از ان جملات استفاده کند .

وی افزود :دشمن بچه های انقلابی را افراطی می دانند در حالیکه همین بچه های انقلابی بسیجی و گروه های یاران انقلاب اگر نبودند و نباشند ما به خواب غفلت می رویم انها هستند که ما را بیدار می کنند تلنگر به ما می زنند و به ما هشدار می دهند و همیشه باید شاکر باشیم .

امام جمعه بیان داشت :بعضی ها حاشیه سازی می کنندو میخواهند زمنیه های فتنه ای را به وجود بیاورند می خواهند برنامه هایی ایجاد کنند تا از اب گل الود بهره بگیرند ما در این یادواره عظیم شهدا عرض می کنم درسته که صبر مردم زیاد است مصلحت اندیشی این مردم به خاطر حفظ انقلاب و نظام زیاد است .

وی افزود :هوشمندی مردم بالاست اما اینجور نیست که برای همیشه صبر بکنند بعضی تصور می کنند مثلا فلان مسئول کاری را انجام داد یا حقوق بالا را دریافت کرد بر فرض که حقوق را به بیت المال بر گرداند این خطایی که کرده نباید بهش توجه شود ؟نباید بهش هشدار داده شود ؟حداقل باید یک گوشمالی شود !که ابروی نظام را نبرند .

امام جمعه بیان داشت :خانواده ی شهدا با کمترین امکانات زندگی عزت مندانه ای را اداره کردند شهدایی که همه هستی خود را دادند و خانوادشان در رنج و مصیبت زندگی می کنند اما طرف حقوق های کلان نجومی را بگیرد .نه اینکه مردم نمی فهمند بالکه خوب هم درک می کنند اما خوب مصلحت می دانند .

وی افزود :همه ما نگاهمان به ولی خداست .نگاه مان به مسئولان دلسوز نظام هست و توقع داریم انها خوب عمل کنند .

حجت اسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد :استقامت و انقلابی گری دو درسی است که از ایات کریمه قران می گیریم و این هم از الزامات پیشتازی ماست اگر ما بخواهیم به عنوان امت پیشتاز امت رو به جلو همیشه بمانیم  و عنوان انصار انقلاب را داشته باشیم باید استقامت و انقلابی گری را حفظ کنیم .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام والمسلمین رمضانی پور امام جمعه رفسنجان حفظ انقلاب و نظام مصلحت اندیشی یادواره عظیم شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان