در ایام دهه مبارک فجر صورت میگیرد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۸ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد تومان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 116541
افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۸ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد تومان در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: ۱۳۸ پروژه در ایام دهه فجر در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد که اعتبار این پروژه ها ۶۷ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان می باشد .

خانه » اقتصادی » افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۸ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۷ میلیارد تومان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در نشست خبری که امروز با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: ستاد دهه فجر صورت گرفته است و اقدامات  فضاسازی در شهر و روستاها در خصوص دهه فجر ایجاد شده است .
وی افزود : زنگ انقلاب امروز در همه شهرها از جمله در رفسنجان در ساعت ۹:۳۳ دقیقه در دبیرستان شاهد به صدا درامد و ۱۱ مدرسه به عنوان مدرسه انقلاب نمایشگاه هایی تدارک دیده بودند که امروز افتتاح شدند .
حمید ملانوری بیان داشت :جشنها و برنامه های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده است از یازدهم اغازشده که در طول ایام دهه فجر تا روز ۲۰ بهمن ادامه دارد .
وی تصریح کرد :برنامه های قرانی و محفل انس با قران هم تدارک دیده شده است که درمساجد و حسینیه ها انجام خواهد شد . دیدار با خانواده شهدا در طول ایام خواهیم داشت.

ملانوری با بیان اینکه ۱۳۸ پروژه در ایام دهه فجر در رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد تصریح کرد: اعتبار این پروژه ها ۶۷ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان می باشد .

وی خاطر نشان کرد:  تعدادی واحدهای صنعتی نیمه تمام در سال گذشته بودند که در این ایام افتتاح خواهند شد .
ملانوری  افزود :در حوزه واحدهای صنعتی در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ما تا اوایل سال ۹۶ شاهد افتتاح بیشتر پروژه های بزرگ صنعتی در شهرستان خواهیم بود .
فرماندار تصریح کرد :  پروژه های افتتاح شده در زمنیه سلامت و درمان ،راهسازی و اقدامات عمرانی در روستاها و شهرها ،احداث بوستانهای روستایی ،سالنهای ورزشی ،اجرای طرحهای هادی روستایی ،گردشگری و میراث فرهنگی ،امنیت ،اموزش و پرورش ،صنعت و معدن تجارت،برق و اب شرب و ابیاریهای تحت فشار و فرهنگی  خواهند بود .
وی بیان داشت :راهپیمایی ۲۲ بهمن در یوم ا… ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح از محل میدان بسیج به سمت میدان ایت ا…هاشمی و از بلوار زیتون به سمت مصلی برگزار خواهد شد و با نماز جمعه و سخنرانی نماینده شهر و فرماندار همراه خواهد بود .
فرماندار خاطر نشان کرد :سفر ریاست جمهوری در ایام دهه فجر به استان کرمان در دست بررسی است بازدیدها انجام شده سفر پیشنهاد شده است ولی قطعی نیست .اگر ایشان به استان کرمان و رفسنجان سفر کنند پروژه های مجتمع مس با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد تومان  و پروژه های گل گوهر سیرجان را افتتاح خواهند کرد .
وی افزود :پروژه های در حوزه بهداشت و هتلینیگ بیمارستان افتتاح خواهند شد و همچنین پارک ابی در حوزه مسائل رفاهی و برزگترین مجموعه جنوب شرق کشور می باشد افتتاح می شود  واعتبار پروژه های  بهداشت و درمان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد .
حمید ملانوری بیان داشت :مجموعه پارک ابی توسط موسسه مولی متقیان احداث شده است و درامدهای موسسه صرف کارهای اموزشی شهرستان می شود .
فرماندار در خصوص پروژه های ورزشی گفت :در خصوص چمن ورزشگاه تختی وعده هایی داده شده است و ورزشگاه ۹ دی در سال ۹۴ و ۹۵ اعتبار به ان تخصیص دادیم و بخشی از کارها انجام شده و به علت عدم وجود اعتبار برای اتمام  فعلا نیمه تمام مانده اند و این دو پروژه در اولویت کاری ما قرار دارند البته در حوزه ورزش سالن ورزشی کشکوئیه اعتبار گذاشتیم و به اتمام رسیده است .
وی افزود :در ورزشگاه مس الان اعلام کرده اند وضعیت نقدینگی بهتر شده است ولی در سالهای قبل با تحریم ها هم تولیدات و هم قمیت مس کاهش یافت  .ولی اکنون یکی از اقدامات برجام ،فروش مس بود که بازار فروش باز شده است و این مجموعه هم دو زمین چمن تحویل داده اند که در حال استفاده هستندو مسابقات تیم های باشگاه مس در زمینهای چمن انجام می شود .
فرماندار تصریح کرد :در سال اینده ورزشگاه مس به اتمام خواهد رسید .
وی  گفت :در ورودی شهر به دلیل مشکلات، دائما دچار حادثه بودیم انتهای بلوار روبروی پمپ بنزین خروجی شهر دچار حادثه بودیم و همچنین  انتهای شهر روبروی بلوار هزار واحدی ،در چند جلسه کارشناسی و شورای ترافیک تصمیم گرفته شد که تقاطع روبروی پمپ بنزین بسته شود و یک دور برگردان ابتدای میدان امام حسین احداث شود و انتهای بلوار مرز نهایی شهر یک میدانی احداث شود تا رفت امدهایی که در خروجی شهر انجام می شود با احداث این میدان هیچ خطری برای ترددشدگان نخواهد داشت .

برچسب ها:
افتتاح دهه فجر طرح های عمرانی کلنگ زنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان