نشست صمیمانه مردم روستایی جعفرآباد رفسنجان با فرمانده انتظامی و سپاه / عکس

  • شناسه خبر: 116381
نشست صمیمانه مردم روستایی جعفرآباد رفسنجان با فرمانده انتظامی و سپاه / عکس

نشست صمیمانه مردم روستایی جعفرآباد رفسنجان با فرمانده نیروی انتظامی، سپاه و معاونین شب گذشته در مسجد این روستا برگزار شد.

خانه » اجتماعی » نشست صمیمانه مردم روستایی جعفرآباد رفسنجان با فرمانده انتظامی و سپاه / عکس

به گزارش خانه خشتی ، شب گذشته جلسه پاسخگویی به سوالات مردم در مسجد جامع  روستایی جعفر اباد رفسنجان در غالب جلسه پرسش و پاسخ با حضور فرمانده نیروی انتظامی و معاونین و مدیران انتظامی و فرمانده بسیج و معاونین برگزار شد.
در این نشت صمیمی سرهنگ عباسی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت:نیروی انتظامی با بازوان قدرتمند بسیج و کمک مردم  نهایت تلاش را برای ارتقا امنیت شهرستان انجام میدهد.


وی تصریح کرد : پاسخگویی وظیفه متولیان امنیت است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر امنیتی در جامعه است در پرتو فداکاری است، افزود: باید این ارزش‌ها را قدر بدانیم و دچار غفلت نشویم به طوری که احساس نکنیم اگر قدرتی در نیروی انتظامی است از آن می‌توان سوء استفاده کرد بلکه این قدرت برای مردم است و باید امنیت آفرین باشد و تمام تلاش همکاران ما در جهت ایجاد امنیت پایدار در شهرستان است.
سرهنگ عباسی اشاره کرد: شماره تماسهای ۱۲۸ جهت ارسال اخبار مردم در زمینه مواد مخدر ، ۱۱۰اخبار و اطلاعات از هر گونه ناامنی، ۳۴۳۲۸۶۶۱پلیس اطلاعات جهت ارسال اخبار در زمینه سلاح غیر مجاز مشروبات الکلی و ۲۱۸۵۰۳۰ ارسال اخبار در خصوص سرقتها و… می باشد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما پاسخگویی به مردم است مخلان امنیت را سرجایشان خواهیم نشاند.

در ادامه سرهنگ سلطانی فرمانده بسیج شهرستان رفسنجان افزود : تعامل ناجا با بسیج در رفسنجان بی نظیر است نیروی انتظامی رفسنجان قدرتمند و مقتدرانه با ناامنی ها مبارزه می کند و ما هم در کنار آنان از هیج کوششی دریغ نمی کنیم و مخلان امنیت را سرجایشان خواهیم نشاند.

برچسب ها:
جعفرآباد رفسنجان نشست صمیمانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان