گروگانگیری نافرجام در شهرستان رودبارجنوب / آزادی گروگان ها کمتر از ۲ ساعت

  • شناسه خبر: 11616
گروگانگیری نافرجام در شهرستان رودبارجنوب / آزادی گروگان ها کمتر از ۲ ساعت

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از رودبار ما : با همت فرماندار پرتلاش و فرمانده سپاه رودبارجنوب گروگانگیری روستای بیژن آباد بخش مرکزی نا کام ماند. شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ دو نفرمرد مسلح با خودروی وانت نیسان در روستای بیژن آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب پس از تیراندازی در روستا اقدام به ربودن […]

خانه » آخرین اخبار » گروگانگیری نافرجام در شهرستان رودبارجنوب / آزادی گروگان ها کمتر از ۲ ساعت

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از رودبار ما : با همت فرماندار پرتلاش و فرمانده سپاه رودبارجنوب گروگانگیری روستای بیژن آباد بخش مرکزی نا کام ماند.

شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ دو نفرمرد مسلح با خودروی وانت نیسان در روستای بیژن آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب پس از تیراندازی در روستا اقدام به ربودن یک نفر خانم با هویت معلوم به همراه فرزند خردسالش نمودند و دوباره پس از شلیک تیرهای هوایی اقدام به فرار به سمت جاده برجک – زهکلوت می کنند.

پس از این حادثه با پیگیری های سرهنگ اسحق توانایی فرمانده سپاه شهرستان و دستور آماده باش به تمام پایگاه های مقاومت بسیج در طول مسیر، ربایندگان گروگان ها را در مسیر برجک رها می کنند که توسط نیروهای سپاه با حضور حسن مرادی فرماندار در محل ناحیه مقاومت رودبار به خانواده آنان تحویل داده شدند.

در همین زمینه فرماندار رودبار در گفتگوی اختصاصی با رودبار ما گفت:در آینده نزدیک شاهد امنیت پایدار با کمک نیروهای (سپاه ،نیروی انتظامی و اداره اطلاعات) مردم و سران طوایف هستیم و به زودی جلسه ای با حضور ریش سفیدان و سران طوایف در شهرستان راه کارها را بررسی تا به اینگونه حوادث پایان داده شود.

همچنین وی در توصیه ای به خانواده ها یادآور شد به راحتی به افراد ناشناس اطمینان نکنند تا زمینه بروز چنین اتفاقاتی فراهم نشود.

برچسب ها:
آزادی گروگان ها کمتر از 2 ساعت در شهرستان رودبارجنوب گروگانگیری نافرجام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان