شهردار رفسنجان در جمع آتش نشانان:

شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه دردناکی است / اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حلب در ایران بود

  • شناسه خبر: 115963
شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه دردناکی است / اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حلب در ایران بود

شهردار رفسنجان ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان به محضر خانواده های داغدار اظهار داشت: شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه دردناکی است که برپایی مراسم گرامیداشت مرهمی بر دل داغداران خواهد بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه دردناکی است / اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حلب در ایران بود

به گزارش خانه خشتی ، اکبر پور محمدی در مراسم شنبه های پاک هیات کربلای رفسنجان که شب گذشته به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو با حضور جمعی از آتش نشانان این شهر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به محضر خانواده های داغدار آتش نشانان اظهار داشت: شهادت جمعی از آتش نشانان حادثه دردناکی است که برپایی چنین مراسمی مرهمی بر دل داغداران خواهد بود.

وی افزود: در حادثه های آتش سوزی واقعا بچه ها با دل و جان و با تمام قوا وارد حادثه می شوند تا جان یک نفر را نجات دهند. امیدواریم که بتوانیم  خدا را راضی نگه داریم.

پور محمدی گفت: هرچند هنوز تکلیف بسیاری از عزیزان آتش نشان در تهران نامشخص و همه نگران هستند و خانواده ی انها  چشم انتظار خبر از فرزندانشان هستند.

وی در ادامه از شهدای مدافع حرم یاد کرد و بیان داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز حلب در ایران بود، کار آزادسازی حلب چیزی کمتر از آزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی نبود.

شهردار رفسنجان به بیان خاطراتی از شهدای مدافع پرداخت و گفت: اولین شهدای مدافع حرمی که برای تدفین به رفسنجان آوردنددو شهید افغان بودند که در میدان جنگ برای خارج کردن نزدیک به ۶۰۰ داعشی از یک کانال دو لاستیک را آتش می دهند و درون این کانال میفرستند و اینگونه جان خود را فدا می کنند .

پور محمدی گفت: باید در پاسخ عده ای که می گویند خانواده ها شهدا چه دارند و چه بردند گفت اگر مدافعین حرم و خانواده های آنان نبودند الان شرایط امنیت کشور به این صورت نبود و چه بسا وضعیتی بدتر از سوریه و عراق در اینجا حاکم بود.

 

برچسب ها:
آتش نشان حلب شهادت شهردار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان