مشاور فرهنگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام :

هاشمی را از منظر قرآن و نهج البلاغه بشناسید

  • شناسه خبر: 115788
هاشمی را از منظر قرآن و نهج البلاغه بشناسید

مشاور فرهنگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : هاشمی را از منظر قران و نهج البلاغه بشناسید، ایشان ایمانشان قوی بود و درجات ایمان را طی کرده بود و به یقین رسیده بود و حقایق را می دید ، بینش الهی و سیاسی داشت ، اهل جهاد بود .

خانه » اجتماعی » هاشمی را از منظر قرآن و نهج البلاغه بشناسید

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت السلام محمود رستگاری عصر امروز در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجان در شهر بهرمان رفسنجان ضمن اشاره به اینکه فقدان هاشمی ضایعه بزرگی برای کشور بود  اظهار داشت : تفسیر راهنما که شامل ۲۰ جلد و دیگری تفسیر فرهنگ قران که ۳۴ جلد می باشد در واقع ۵۴ جلد تفسیر قران از ایت الله هاشمی  به جا مانده است.
وی افزود :تفسیر قران ایت الله هاشمی تفسیری است که پس از تفسیر گران سنگ المیزان علامه طباطبایی درجه دوم را دارد.
حجت السلام محمود تصریح کرد :برای ارتحال ایشان به همه شهرها سفر کردم عظمت و گستردگی جمعیت مردم در مراسم ارتحال ایشان قابل ستودنی بود .
وی بیان داشت :این جلسات مورد توجه ایشان است و ایشان در این مراسمات حضور دارند، بعد از مجالس پرجمعیت امام (ره)جمعیتی به این فراوانی در مجالس بزرگداشت این عزیز عالقدر ندیده بودم .
وی تصریح کرد :هاشمی را از منظر قران و نهج البلاغه بشناسید، ایشان ایمانشان قوی بود و درجات ایمان را طی کرده بود و به یقین رسیده بود و حقایق را می دید ، بینش الهی و سیاسی داشت ، اهل جهاد بود .
وی ضمن اشاره به سختیها و زندانهایی که مرحوم هاشمی  در دوران ساواک کشیده بودند گفت :ایشان در زندان های ساواک شکنجه های وحشیانه ای  را تحمل کردند و این خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست  و ایمان ،ایشان را مقاوم کرده بود .
حجت اسلام رستگاری بیان داشت :ایشان ثروت و مالشان را در راه خداوند انفاق کردند، هاشمی را از منظر قران و نهج ابلاغه باید شناخت ، صبر و سکوت ایشان قابل تقدیر بود .

برچسب ها:
قرآن مشاور فرهنگی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام هاشمی هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان