امام جمعه بهرمان در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در زادگاهش مطرح کرد:

حضور باشکوه مردم در مراسم آیت الله هاشمی بصیرت و بلوغ سیاسی است

  • شناسه خبر: 115748
حضور باشکوه مردم در مراسم آیت الله هاشمی بصیرت و بلوغ سیاسی است

امام جمعه بهرمان گفت: وقتی خبر ارتحال ایشان منتشر می شود مردم باشکوه و غیر قابل توصیف در مراسم ایشان شرکت کنند این بصیرت است.

خانه » سیاسی » حضور باشکوه مردم در مراسم آیت الله هاشمی بصیرت و بلوغ سیاسی است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام حسین محسنی زاده در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش شهر بهرمان با عرض تسلیت این ضایعه را به محضر خانواده محترم ایشان اظهار داشت:  رحلت ایشات ضایعه ایست جبران ناپذیر که باید به محضر امام(ره) و رهبری و ملت و خانواده ایشان تسلیت گفت و باید یاد و خاطره این مرد بزرگ را گرامی داشت.

وی بیان داشت: کسانی که تریبون ها و رسانه ها را در اختیار داشتند با اشاره و گاها صریحا اهانت به شخصیت هاشمی میکردند افترا بستند و وقتی خبر ارتحال ایشان منتشر می شود مردم باشکوه و غیر قابل توصیف در مراسم ایشان شرکت کنند این بصیرت است.

محسنی زاده بیان داشت: بصیرت این است که کسی را در بین مردم تضعیف کنند با افراط و فاصله گرفتن از عدالت شخصیت بزرگ ایشان را مورد هجمه قرار دهند ولی مردم ذره ای نسبت به سوابق درخشان این مرد بزرگ متزلزل نشوند، بلوغ سیاسی این است

وی فزود: اگر قرار بود با شایعه مردم مردم از صحنه خارج شوند زودتر از این می بایست صحنه پشتبانی از ولایت و رهبری را خالی میکردند اما وقتی هجمه های دشمن به ثمر نمی نشیند مردم راه خود  را اگاهانه انتخاب می کنند دلها آرم میگیرد.

امام جمعه بهرمان بیان داشت: آیت الله هاشمی کسی بود که حقیقت را فدای مصلحت نکرد در عین حال از مصلحت اندیشی غفلن نورزید ، خیرخواهی خود را با بهترین زبان ارائه کرد در عین حال اجازه نداد کسی سواستفاده از نظرات او بکند، هم حقیقت را گفت هم مصلحت انقلاب و جایگاه رهبری را حفظ کرد.

وی گفت: ای کاش کسانی که بعد از رحلت لب به تجلیل گشوندن ان روز که مورد هجمه های ناجوانمردانه قرار میگرفت و مورد تهمتهای دروغ قرار گرفت لب به تجلیل گشوده بودند.

محسنی زاده تصریح کرد: پیوست ناگسستنی آیت الله هاشمی با انقلاب به تایید امام رسیده است و باید یاد ایشان همیشه در یادها بماند، پیروی از راه هاشمی همان اطاعت از ولی امر و ارزش های انقلاب اسلامی و اتحاد است.

 

برچسب ها:
آیت الله هاشمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان