مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در جمع مدیران رفسنجان:

۶۶ درصد قبوض برق استان کمتر از ۳۰ هزار تومان / بخشی از هزینه برق مساجد رایگان است

  • شناسه خبر: 115675
۶۶ درصد قبوض برق استان کمتر از ۳۰ هزار تومان / بخشی از هزینه برق مساجد رایگان است

مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: در تعرفه خانگی ۶۶ درصد قبوض استان مبلغی ماهانه کمتر از ۳۰ هزار تومان و ۲۲ درصد مبلغی کمتر از ۱۰ هزار تومان پرداخت می شود و در سایر مصلاف ۴۹ درصد قبوض کمتر از ۳۰ هزار تومان پرداخت می شود، این میزان نسبت به هزینه سایر انرژی ها بسیار اندک است.

خانه » اقتصادی » ۶۶ درصد قبوض برق استان کمتر از ۳۰ هزار تومان / بخشی از هزینه برق مساجد رایگان است

به گزارش خانه خشتی ، شهبا در جمع مدیران ادارات شهرستان رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان دارای رتبه اول برخورداری استان است اظهار داشت: این رتبه نسبت به شهرستانهای جنوب استان بالاست اما آنطور که باید در سنوات گذشته به رفسنجان توجه نشده است.

وی با اشاره به احداث ساختمان جدید شرکت توزیع برق شهرستان رفسنجان بیان داشت: این ساختمان قدیمی عمری ۵۵ ساله داشته که ما در اولین اقدام سعی کردیم تا زیر ساختها را بهبود دهیم وبرای پوشش دادن شمال غرب استان فضای ۳ هزار متر مربعی با اعتبار ۴ میلیارد تومان به ان اختصاص داده شد.

شهبا خاطر نشان کرد: امروز در جای جای استان تیر برق فرسوده، درمعرض برخورد و مشکل روشنایی معابر وجود دارد و طبق مطالعات انجام شده در استان به تناسب کیلومتر شبکه بیش از ۲۵۰ هزار اصله تیر وجود دارد که حداقل ۲۰ درصد انها وضعیت بحرانی دارند.

وی تصریح کرد: برق یک صنعت است یعنی با یکسری درامدها از محل فوش آن باید اداره شود در حالیکه در سال ۹۳ سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل وجوه بقف بابت یارانه پرداخت شد.

وی افزود: کل پول دریافتی از قبض های مختلف برق به حساب تمرکز وجوه خزانه واریز می شود ، انرژی مطمئن حق مردم است اما واقعیت این است که پولی که وصول می شود در استان نمی ماند و در مرحله اول از ان یارانه ها پرداخت می شوند.

شهبا به میزات تعرفه های برق اشاره کرد و گفت: در تعرفه خانگی ۶۶ درصد قبوض استان مبلغی ماهانه کمتر از ۳۰ هزار تومان و ۲۲ درصد مبلغی کمتر از ۱۰ هزار تومان پرداخت می شود و در سایر مصلاف ۴۹ درصد قبوض کمتر از ۳۰ هزار تومان پرداخت می شود، این میزان نسبت به هزینه سایر انرژی ها بسیار اندک است.

وی در زمینه هزینه برق مساجد نیز بیان داشت: مساجد تا دوسال قبل از پرداخت هزینه برق مصرفی معاف بودند که با اصلاح قانون تنها برق مصرفی فضای عبادت مساجد رایگان است یعنی بخشی از هزینه برق مساجد رایگاه است.

برچسب ها:
برق قبوض برق مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان