مسئول دفتر نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

بزرگترین مشکل اشتغال است / اکثر بیکاران ما هیچ مهارتی ندارند

  • شناسه خبر: 115533
بزرگترین مشکل اشتغال است / اکثر بیکاران ما هیچ مهارتی ندارند

مسئول دفتر نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: بزرگترین مشکل اشتغال است و یکی از راههای مهم بحث اموزش های مهارتی است اکثر بیکاران ما هیچ مهارتی ندارند و انتظار دارند در کارهای اداری بکار گرفته شوند.

خانه » اقتصادی » بزرگترین مشکل اشتغال است / اکثر بیکاران ما هیچ مهارتی ندارند

به گزارش خانه خشتی ، حسین پاکزاد مسئول دفتر ماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای داری بخش کشکوئیه در پاسخ به گلایه دهیاران و اعضای شوراهای اسللامی این بخش از عدم حضور نماینده در این بخش با وجود دعوتهای مکرر از وی توضیح داد: حجم کار بسیار بالاست بهترین کار این است که مطالبات را مکتوب کنید  آنچه در توان نماینده باشد انجام می شود.

وی در ادامه بزرگترین مشکل را اشتغال برشمرد و گفت: یکی از راههای مهم بحث اموزش های مهارتی است اکثر بیکاران ما هیچ مهارتی ندارند و انتظار دارند در کارهای اداری بکار گرفته شوند.

پاکزاد گفت: برای حل شدن مشکل اشتغال باید بحث مهارت آموزی افراد را جدی بگیریم، سازمان فنی حرفه ای رفسنجان یک سازمان قوی در این زمینه است.

وی با اشاره به عنوان سال ” اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل” خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از توانمندیهای محلی برای رشد و توسعه ان بخش و شهر ، باید ظرفیت های را شناسایی کنیم .

پاکزاد تصریح کرد: کسی کاری برای برای ما انجام نمی دهد بلکه باید توانمندیهای بخش دیده شود و در قابل برنامه های دولت گنجانده و برای توسعه منطقه استفاده شود.

وی بیان داشت: مشکلات باید بصورت مکتوب و مستند مطرح شوند تا به نتیجه مطلوب برسند.

برچسب ها:
اشتغال مسئول دفتر نماینده مردم رفسنجان در مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان