هواپیمای ایرباس خریداری شده در کشکوئیه رفسنجان مشکل ساز شد!

  • شناسه خبر: 115530
هواپیمای ایرباس خریداری شده در کشکوئیه رفسنجان مشکل ساز شد!

موضوع ورود اولین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده به کشور موجب مطرح شدن گلایه هایی از سوی مردم شده است.

خانه » اقتصادی » هواپیمای ایرباس خریداری شده در کشکوئیه رفسنجان مشکل ساز شد!

به گزارش خانه خشتی ، جلسه شورای اداری بخش کشکوئیه که روز گذشته برگزار شد با حاشیه ای از جنس حرف مردم طبقه پایین همراه بود.

در این جلسه ملاشفیعی بخشدار بخش در میان سخنان خود به موضوع حضور یکی از دهیاران این بخش در بخشداری و مطرح نمودن این سخن اشاره کرد که ” هواپیمایی که از جیب ما مردم خریداری شده …” و توضیح داد: این هواپیما بصورت اجاره به شرط تملیک است خریداری نشده ۱۶ سال اجاره هستند و در این مدت تنها درآمد خالص هواپیما پرداخت می شود و پس از آن واگذار خواهد شد.

این سخن بخشدار  با واکنش مسئول شورای شهر کشکوئیه روبه رو شد که گفت: این هواپیما برای پولداراهایی خریده شده که می خواهند سوار هواپیما شوند اما به فکر ما مردم ضعیف نیستند.

بخشدار می گوید من که گفتم خریداری نشده پولی پرداخت نشد اجاره به شرط تملک است …

رئیس شورای شهر ادامه داد: مادری چهارسال فرزندش را عقد بسته و در هزینه جهیزیه آن مانده است ، جوانی که مشکل زمینی برای ساخت مسکنش دارد، در این بخش نیازمندانی هستند که یارانه دریافت نمی کنند اینها باید گفته شود اگر ما نگوییم دشمن می گوید و بد هم مطرح می کند انوقت است که به کشور ضربه می زند.

وی در ادامه به دیگر مشکلات بخش از جمله نبود امکانات مناسب برای ایاب ذهاب افراد از بخش به شهر ، گرانی زمین های شهرک صنعتی و عدم تصویب طرح جامع تفضیلی این بخش ، معطل شدن مردم در ادارت دولتی ، احداث ساخت زیر گذر و مسئله عدم توجه به بنای تاریخی کاروانسرا و گلزار شهداء در این بخش اشاره کرد.

در پایان سخنان رئیس شورای شهر ملاشفیعی بخشدار می گوید: اگر موضوع هواپیما اتفاق نمی افتاد مشکل فردی که خانه ندارد حل میشد؟

ملانوری فرماندار رفسنجان که در این جلسه حضور داشت نیز در زمینه ورود نخستین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده به کشور گفت: هواپیماهای کشور فرسوده شدند فرودگاههای اروپایی اجازه نشستن و سوخت گیری را به هواپیماهای ما نمی دادند و امروز اولین فروند هواپیمای ایرباس بصورت اجاره به شرط تملیک وارد کشور شده و به ازای قرارداد ان هیچ گونه ضمانتی داده نشده است.

 

برچسب ها:
هواپیمای ایرباس خریداری شده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت ارزش این 118 فروند هواپیما رقمی بیش از 10.5 میلیارد دلار است که در طول چند سال باید به نسبت پرداخت شود که بخش اعظم آن از طریق فاینانس تامین می‌شود.خبرگزاری تسنیم 9 بهمن 94 -- "روش فاينانس يک روش كوتاه‌مدت انتقال سرمايه به كشور است، زيرا پس از فرا رسيدن موعد بازپرداخت وام، می‌بايست اصل سرمايه به همراه سود آن برگشت داده شود؛ بنابراين مهم‌ترين شرط در دريافت وام ارزی، تخصيص آن به طرح‌هايی است كه داراي توجيه اقتصادی بوده و نرخ بازگشت سرمايه معقولی را داشته باشند."

    الف

    دقیقاا ?

    امیرحسین

    سلام : والا تاحالا میگفتین برجام چه نتیجه ای داشت و با طرح این موضوع افکار مردم رو نسبت به دولت عوض میکردین حالا که هواپیمایی خریداری شده با برجام این مطالب را منتشر میکنید.بابا دمتون گرم اگه کاری توی این مملکت بشه ناراضی هستین اگرم نشه بازم ناراضی هستین یک کلام بگین دولت رو قبول ندارین خودتونو خلاص کنید چرا مردمو به جون هم می اندازید امام حسین روز عاشورا روبه لشکر یزید فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید اگر همسو با دولت نیستین لااقل ازاده باشین و دست اوردهای نظام رو زیر سوال نبرید و ازاده باشید

    رضا

    چه متن بی خودی نوشتین خخخخخ

    فاطمه محتشم

    صدای مردم از اینهمه بی تدبیری دولت دراومده فکری به حال مردم بیچاره کنید

    منم

    پاینده باد دولت روحانی با این تزاش

    امير

    سلام الان با خريد اين هواپيماها تمام مشكلات ملت ايران برطرف شد و همه مردم ايران با خيال راحت به مسافرت اروپا مي روند. اونجا هم خرج ومخارج زندگي كمه و هم همه چي ارزونه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان