امام جمعه بخش کشکوئیه در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

بهای بالای قبض های آب و برق صدای مردم را در آورده

  • شناسه خبر: 115527
بهای بالای قبض های آب و برق صدای مردم را در آورده

امام جمعه بخش کشکوئیه گفت: گفته می شود مردم بیشتر مصرف می کنند دولت می گوید ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده اما اینطور نیست، امروز ملاک تورم قبض های دست مردم است که امسال چندین برابر شده است.

خانه » اجتماعی » بهای بالای قبض های آب و برق صدای مردم را در آورده

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محرابی در جلسه شورای اداری بخش کشکوئیه که صبح امروز با حضور فرماندار رفسنجان در سالن آموزش و پرورش این بخش برگزار شد چندین برابر شدن مبلغ قبض های آب و برق در این بخش را یکی از چالش های مردم ان برشمرد و اظهار داشت: گفته می شود مردم بیشتر مصرف می کنند دولت می گوید ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده اما اینطور نیست، امروز ملاک تورم قبض های دست مردم است که امسال چندین برابر شده است.

وی افزود: مبلغ قبض های هم موتورهای کشاورزی نیز افزایش یافته که صدای مردم را دراورده، این چالش بزرگی است که برای انتخابات آینده پیش روی شماست.

محرابی به احداث مجتمع گلخانه ای در منطقه کشکوئیه اشاره کرد و گفت: این موجب می شود تا نزدیک به ۲۰۰ نفر مشغول بکار شوند و در صورت تامین آب مرد نیاز ان می تواند در وضعیت اشتغال منطقه موثر باشد.

امام جمعه بخش کشکوئیه بالا بودن قیمت زمین های ناحیه صنعتی این بخش را دیگر مشکل برشمرد و اظهار داشت: سرمایه گذاران باید تمام سرمایه خرد خود را بدهند و زمین تهیه کنند و دیگر سرمایه ای برای آنان باقی نمی ماند.

حجت الاسلام محرابی همچنین به بازدید چندین باره استاندار کرمان از مجموعه تاریخی حاج آقا علی در رفسنجان اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز بناهای تاریخی فراوانی وجود دارد که ایشان بخواهند به این منطقه سفری داشته باشند، بیشترین نظر بر روی کارخانه آلومینیوم است که با حضور استاندار محترم می تواند مشکلات آن حل شود.

وی خاطر نشان کرد: بحث ساختمان دادگاه در این بخش مجوزش صادر شده که امیدواریم با تایید فرمانداری رفسنجان و با اجرایی شدن مصوبه واگذاری چند قطعه زمین به این امر از سوی شورای شهر و شهرداری مشکل دادگاه و گلزار شهدا نیز حل شود.

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه قبض قبض آب و برق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان