خانه خشتی از حواشی مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در رفسنجان گزارش می دهد؛

خط قرمزی که زیر پای معاون حقوقی رئیس جمهور در رفسنجان له شد

  • شناسه خبر: 115496
خط قرمزی که زیر پای معاون حقوقی رئیس جمهور در رفسنجان له شد

نام بردن از یکی از سران فتنه توسط نماینده دولت در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در رفسنجان شیرینی حضور انقلابی را به کام مردم بصیر این شهر تلخ کرد.

خانه » سیاسی » خط قرمزی که زیر پای معاون حقوقی رئیس جمهور در رفسنجان له شد

به گزارش خانه خشتی ، مراسم بزرگداشت عالم مجاهد آیت الله هاشمی رفسنجانی یارد دیرین امام(ره)، انقلاب و رهبری با حضور باشکوه مردم انقلابی رفسنجان و همچنین جمع کثیری از مسئولین کشوری استانی و شهرستان روز گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مردم بصیر و فهیم رفسنجان بار دیگر با حضور خود در صحنه با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند و به پاس قدردانی از زحمات آن یاور انقلاب در دوران قبل و بعد از پیرزوی انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافتند.

و اما موضوعی که در این مراسم موجب شد تا شیرینی این حضور انقلابی به کام مردم بصیر تلخ شود نام بردن از یکی از سران فتنه توسط مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور و نماینده دولت بود که سلام این فتنه گر را به مردم رفسنجان ابلاغ کرد.

رهبر فرزانه انقلاب بارها بر موضوع فتنه به عنوان خط قرمز نظام تاکید کردند اما متاسفانه برخی افراد انهم کسانی که عهده دار مسئولیت در این نظام هستند بی مهابا قصد زنده نگه داشتن یاد فتنه گران را دارند.

حضور عده ای خناس که جمعیت انها در میان خیل عظیم مردم ولایی شهر رفسنجان به حساب نمی امد با تدارک های از قبل دیده شده در این جلسه نیز از دیگر حاشیه های مراسم ترحیم آیت الله بود، افرادی که امده بودند تا نام فتنه را دوباره زنده کنند و با سردادن شعارهای یا حسین میر حسین و فائزه فائزه راهت ادامه دارد و سردادن صلوات هنگام نام بردن از فتنه گران قصد ایجاد تشویش در این مراسم را داشتند.

با ابراز تاسف باید گفت که مراسم باشکوه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع شهر رفسنجان تبدیل به مراسم زنده کردن یاد فتنه شده بود و دقیقا همین تعبیر را می توان بکار برد که عده ای خناس و منافق قصد داشتند تا نام انقلابی هاشمی رفسنجانی را برای خود مصادره کنند و از قبل آن به مقاصد شوم فتنه گرانه ی خود برسند.

برچسب ها:
خط قرمز مجید انصاری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی معاون حقوقی رئیس جمهور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    مرگ بر فتنه گر

    علی

    شما فکر می کردید هاشمی هم مرده درصورتیکه دید هاشمی زنده بود. خواهشا چند درصد رای خودتون رو به مردم ایران تعمیم ندهید

    ...

    کاسبان فتنه بساتشون رو جمع کنن مردم در انتخابات ریسجمهوری و مجلس و خبرگان نشون دادن راهشون رو

    محمد

    با سلام، من خودم حضور داشتم زمانی که آقای انصاری اسم آقای خاتمی را آوردند به اتفاق اکثریت مردم اعم از پیر و جوان بصورت خود جوش صلوات بلند و محکمی فرستادند و اینکه خانه خشتی میگه آقای خاتمی فتنه گر است چیز عجیبی نیست چون خبررسانی هست که کاملا عقده کرده و گام به گام با اهداف شوم جبهه پایداری خناس پیش میرود... خوشحالم از اینکه مردم کشورمان دیگر به راحتی گول تهمتها و یاوه گویی های شماها را نمیخورند چون نتیجه آنرا در انتخابات 84 و 88 دیدند...

    دلسوز

    مسئولانی که ادعای تبعیت از ولایت دارند بخوانند و بجای حرف و نام بردن از ایشان عمل کنند بدون ترس از کسی اگر واقع مستقل هستند.... بیانات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار ائمه تهران 31مرداد1395: در ایّام فتنه در سال ۸۸ در اوّل کار، بنده یکی از این سران فتنه را خواستم و به او گفتم که آقاجان، این کاری که شما شروع کرده‌اید و دارید میکنید، دست بیگانه‌ها خواهد افتاد و دشمن از این استفاده خواهد کرد؛ شما حالا بظاهر درون نظام هستید، با نظام هستید و به قول خودتان دارید یک اعتراض مدنی -من‌باب‌مثال یک اعتراض به انتخابات- میکنید امّا این کاری که دارید میکنید مورد استفاده‌ی دشمنانِ اصل نظام قرار خواهد گرفت؛ گوش نکرد؛ یعنی نفهمیدند که چه داریم میگوییم؛ حالا البتّه این نگاه خوشبینانه‌ی بنده است که میگویم نفهمیدند، بعضی هم ممکن است جور دیگری فکر کنند. وارد شدند؛ بعد دیدید از درونش چه درآمد؛ گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». خب، حالا عذر بیاوریم که اینها که یک مشت جوان بودند، یک چرندی، یک حرف بی‌ربطی گفتند؛ نه، این‌جوری نیست. اگرچنانچه در زیر عبای بنده کسی حرفی بزند که من با آن مخالفم، خب بایستی او را از زیر عبایم بیرون کنم؛ بایستی اعلام کنم که مخالفم وَالّا به‌حساب من گذاشته خواهد شد؛ همه‌ی وزن و وزانتی که صاحب عبا دارد، پشتوانه‌ی آن حرف خواهد شد. حرف، اینها است؛ ببینید! نگاه به مسائل جاری، این‌جوری باید باشد؛ بصیرت سیاسی که ما میگوییم یعنی این. بفهمیم که مردادچه کسی دارد ما را به کجا میبرد، به کجا دعوت میکند، به کجا میکشانَد. آیا به سمت اهداف اسلامی داریم حرکت میکنیم؟ به سمت تدیّنِ روزافزون جامعه داریم حرکت میکنیم؟ یا آن‌چنان‌که دشمن مایل است، به سمت بی‌مبالاتی بیشتر حرکت میکنیم، به سمت دلباختگی بیشتر به اقطاب(۱۲) مخالف دین داریم حرکت میکنیم. آن بصیرت سیاسی، این است. اگرچنانچه این را فهمیدیم، آن‌وقت معلوم میشود که بایستی با زید باشیم یا با عمرو باشیم، یا از این حمایت کنیم یا از آن حمایت کنیم؛ در سایه‌ی این نگاه کلان باید فهمید. این هم یک مسئله است.

    شهروند رفسنجان

    فتنه گران لطفا از طرف مردم صحبت نکنند....ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

    یه بنده خدا

    انصاری در بخشی از سخنان خود در مراسم ختم هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: امیرکبیر فرصت چندساله‌ای بیشتر نداشت، اما بعد از انقلاب هاشمی در هر عرصه‌ای امیرکبیر بود. اخه یکی نیست بگه اقای انصاری عزیز میدونید فرق ما با امیر کبیر چیه. امیرکبیر اون زمان رییس بهاییان رو اعدام می کرد اما این زمان دختر امیرکبیر میره با بهاییان عکس می گیره.

    خلیل

    کاش رفراندوم برگزار می شود مردم بصیر و ولایت مدار خودشون رو برای بعضی ها نشون می دادند.

    خلیل

    این مطلب از دید سردبیر خانه خشتی بیان شده در صورتیکه چنانچه نظرات مردم را بدون اغماض بگیریم اکثرا" خلاف این مطلب صحبت می کنند.ضمنا مردم بصیر و انقلابی راه خودشون رو خوب بلدند احتیاج به عوام فریبی نیست.

    الناز

    اخه یکی نیست به این لیدرهایی که شعار میدادن. بگه اخه ن خانم تو که نتونستی زندگی خودت رو نگه داری و مدیریت کنی با دور بیات که همه بیوه اند میخاین چطوری مملکت رو عوص کنید خخخخخخخخخخ

    علی

    مردم به خطر سخص اقای هاشمی اومده بودند برخی هم اومده بودن قیافه فتنه گرها رو از نزدیک ببینن

    النا

    تمل دیروز کور بودید ندیدید نماز جمعه چه جمعیتی بود اصلا من چی مینویسم مگه شما ها نمازجمعه هم میاین ولی این رو بدونید تا خون در رگ مردم رفسنجانه حامی نماینده ولی فقیه هستن ما اهل کوفه که نیستم

    امین

    هه هه اصلاح طلبان مثلا میخان ازاب گل الود ماهی بگیرن برادرم یکی نیست به اینها بگه مردم دیگه براتون تره هم خرد نمی کنن بدبختا اونایی که شعار میدادن از انگشتهای دست هم کمتر بودن

    شهروند

    مرگ بر فتنه گر

    محسن

    دقیقا دارند از نجابت مردم سو استفاده می کنند بذارید راحت باشند و خودشون رو خوب خالی کنند این روزها هم تموم میشه صبر کنید صبر....

    محسن

    شما خواهشا از طرف مردم حرف نزنید...

    محسن

    کسانیکه ادعای ولایتمداری دارید حتما بخوانید رهبر معظم انقلاب دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در تاریخ 12تیر1395: "مواضع من درباره فتنه سال ۸۸ کاملاً صریح است و برروی این موضوع حساس هستم و ملاک هم، عدم حمایت از کسانی است که سردمدار فتنه بودند و یا از آن سوءاستفاده کردند و تاکنون نیز اعلام تبری نکرده اند."

    عرفان

    امام جمعه ی شجاع خخخخخ

    حرف حساب

    مردم رفسنجان نه بگو سیاسیون اصلاح طلبش چرا که امام جمعه شجاع شهرمون بی پرده با فتنه مقابله کردن

    حسین

    مردم رفسنجان از امام جمعه نفرت دارند.خانه خشتی شما هم دارید آب در هاون میکوبی گلم.

    حرف حساب

    خاتمی جرات نداره پاشو بزاره رفسنجون قلم پاشو خرد می کنیم

    چه

    پس چرا کسی نظر نداده برای این مطلب دو حالت داره یااز خجالت توی خناس با فحش دادن در اومدن یااینکه جرات تاییدشون را نداری

    سه نقطه

    ناموسن اینارو از کجاتون در اوردین?? چرا میسوزین از اینکه صلواتی که برای خاتمی فرستاده شد بلندتر از بقیه بود؟؟؟چرا میسوزین از اینکه هنوز بعد از 7 سال مردم اینارو یادشونه؟؟؟؟؟ یکم مردمی باش رسانه ی مثلا حقگو?

    رفسنجانی

    من دیروز رفسنجان نبودم کاش فیلمی از مراسم هم منتشر میکردین

    محمد

    میر حسین و خاتمی مردن آقایون خواب دیدین خیر باشه

    ناشناس

    انقلابیون رفسنجانی سکوت کردن به خاطر احترام مراسم وگرنه چنان مشت محکمی بر دهن این فتنه گرها میزدن که حساب کار دستشون بیاد

    مسیول

    اصلا میر حسین و خاتمی چه به مراسم ارتحال هاشمی چرا همه چیز رو قاطی می کنین حالتون خوبه :-/

    سميه

    مرگ بر فتنه گر، مردم رفسنجان بصیر هستند

    رضا

    همش صحنه سازی بود یه عده مخصوصا شعار میدادن و از جمعیت فیلم میگرفتن که بگن همه با ما موافقن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان