فرماندار رفسنجان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مطرح کرد:

تجلیل و تکریم خانواده های شهدا وظیفه ماست

  • شناسه خبر: 114851
تجلیل و تکریم خانواده های شهدا وظیفه ماست

فرماندار رفسنجان گفت : امنیت امروز کشور نعمت برزگی است که با عنایت خدا و با رهبری حضرت امام(ره) و امروز به برکت شهدا و در سایه ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم و ولایت پذیری آنها بدست امده است، وظیفه ما این است گرامی بداریم شهدا را و از خانواده های انها تجلیل و تکریم کنیم و به انها خدمت کنیم .

خانه » فرهنگی مذهبی » تجلیل و تکریم خانواده های شهدا وظیفه ماست

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری امشب در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به همت شهرداری رفسنجان در هتل باغ برگزار شد، اظهار داشت :جریان شهادت یک جریان مستمر و دائمی، ضامن اسلام و مکتب اسلام است و در زمان استقرار حکومت اسلامی در صدر اسلام انچه که بنیان نهاده شد برای بیمه شدن این مکتب شهادت و ایثارگری بوده است .
وی افزود :ماندگاری مکتب اسلام تا به امروز بدون هیچ تحریفی و استحکام پایه های ان بر پایه اهدا خون مسلمانان و روحیه جهادی و بسیجی است که از ان روزها تا به امروز وجود داشته است .
فرماندار بیان داشت :قیام عاشورا حرکتی بود که مکتب اسلام را با شهادت ماندگار کرد، امروز انچه که در کشور ما اتفاق افتاد باعث سقوط رژِیم شد شهادت و ایثارگری بود .
وی افزود :مردم دستشان خالی بود ولی با تقدیم جان خودشان حکومت اسلامی را حاکم کردند ، جنگی ناجوانمردانه بر ما تحمیل شد اما افتخارات دوران مقدس کسب نشد مگر اینکه همین مردم پای انقلاب ایستادند و باعث ماندگاری این حرکت برزگ شدند .
فرماندار تصریح کرد :امروز انقلاب، دفاع مقدس  و روحیه شهادت طلبی الگوی بزرگی شده است برای همه ملتهای اسلامی که دنبال هویت خود هستند؛ جای خوشحالی است خدا را شاکریم انقلاب ما انقلاب ایران نیست انقلاب افغانستان هم می باشد ، همه خودشان را عضو یک حکومت میدانند .
وی افزود :شهدا زنده اند حیات جامعه بشری را انها تضمین می کنند ، جامعه حیاتش بستگی به این مایه حیات بزرگ دارد که همان شهادت و ایثار می باشد .امروز در ادامه حرکتهای انقلابی ما شاهد حضور ایثارگرانه مدافعین حرم هستیم .
فرماندار رفسنجان بیان  داشت : ما از بچه های فاطمیون و افغانستان ایثارگریهای بزرگی شنیده ایم ، این شهیدان دین خود را به اسلام ادا کردند ، امروز امنیت و اسایش ما به وسیله این حرکتها بیمه شده است ما باید این نعمت را قدر بدانیم .
وی تصریح کرد :در میان اتش ها ، ناامنی در جهان ، شرارتها و گروه های تکفیری ، تروریستی و داعشی های ظالم، داخل و مرزهای کشور ما امن است خیلی راحت کار می کنیم و رشد می کنیم انها نعمت های برزگی است که با عنایت خدا و با رهبری حضرت امام و امروز به برکت شهدا و در سایه ولایت فقیه و حضور و مشارکت مردم وولایت پذیری انها بدست امده است .
ملانوری بیان داشت :وظیفه ما این است گرامی بداریم شهدا را و از خانواده های انها  تجلیل و تکریم کنیم و به انها خدمت کنیم .

برچسب ها:
تجلیل شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان