آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 114825
آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر رفسنجان

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان از آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر رفسنجان خبر داد.

خانه » اخبار ویژه » آغاز هرس زمستانه درختان سطح شهر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس ابوطالبی عملیات هرس و پیرایش درخت را از ضروری ترین و مهم ترین اقدامات نگهداری فضای سبز عنوان کرد و افزود: سازمان پارکها و فضای سبز هر ساله در فصل مناسب به این امر مبادرت می ورزد.

وی با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان مجرب بر اجرای هرس درختان، گفت: به دلیل اهمیت کار، هر ساله قبل از شروع هرس، اکیپ های اجرایی و کارشناسان در کلاس آموزشی که توسط کارشناسان مجرب سازمان تشکیل می شود، شرکت می کنند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان از شهروندان خواست از هر گونه اقدام و قطع شاخ و برگ درختان خودداری نمایند و افزود: شهروندان می توانند در صورت مزاحمت شاخه های درختان درگیر با شبکه برق درخواست خود را به این سازمان ارجاع دهند تا کارشناسان سازمان به صورت اصولی و درست نسبت به آن اقدام نموده و از مشکلات حقوقی بعدی برای خود بکاهند.

وی خاطر نشان کرد: به موجب ماده یک لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز، قطع هر گونه درخت در معابر، میادین، بزرگراه ها و پارکها بدون مجوز سازمان پارکها و فضای سبز ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

مهندس ابوطالبی ادامه داد: در این خصوص کارشناسان فضای سبز به استناد ماده ۷ لایحه حفظ و گسترش فضای سبز در حکم ضابطین دادگستری هستند.

برچسب ها:
زمستان شهرداری رفسنجان فضای سبز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان