امام جمعه رفسنجان در مراسم گرامیداشت 9 دی مطرح کرد:

سران فتنه گناهی نابخشودنی مرتکب شدند / نشست و برخاست با فتنه گران نهایت ذلت است

  • شناسه خبر: 114655
سران فتنه گناهی نابخشودنی مرتکب شدند / نشست و برخاست با فتنه گران نهایت ذلت است

امام جمعه رفسنجان گفت: تنها یک گناه فتنه گران این بود که بر نظام خسارت وارد کردند و آبرو ریختند، ۴۰ میلیون رایی که سرمایه ی این ملت بود را این فتنه گران از بین بردند و این گناه نابخشودنی است.

خانه » سیاسی » سران فتنه گناهی نابخشودنی مرتکب شدند / نشست و برخاست با فتنه گران نهایت ذلت است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی برای این حماسه باشکوه دو نتیجه برشمرد و اظهار داشت: بلوغ سیاسی و بصیرت مردم و دیگری میثاق مجدد با ولایت در این روز رقم خورد.

وی افزود: بدون تعارف دشمنان دنبال فاصله انداختن میان امت و ولایت است، گمان میکردند بعد از رحلت امام(ره) کسی نیست که بتواند کشور را به خوبی اداره کند اما امروز می بینند که رهبر فرزانه انقلاب همچون امام مواظب ا(ره) این انقلاب هستند.

رمضانی پور تصریح کرد: در قضیه فتنه ۸۸ میلیاردها دلار هزینه کردند و به سران فتنه و نوچه های آنها پول دادند گروه های ملحد ، ضد انقلاب و منافق همه جمع شدند زیر پرچم فتنه سبز و غافل بودند که چه اتفاق بزرگی می افتد.

وی بیان داشت: تنها یک گناه فتنه گران این بود که بر نظام خسارت وارد کردند و آبرو ریختند، ۴۰ میلیون رایی که سرمایه ی این ملت بود را این فتنه گران از بین بردند و این گناه نابخشودنی است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: کاری که امروز با سران فتنه صورت میگیرد اوج محبت رهبر فرزانه انقلاب است وگرنه مجازات اینها خیلی بالاتر از حصر است.

وی افزود: تصویر ادمی که به مردم  و نظام خیانت کرده  اگر در نظام های دیگر دنیا بود چندین بار اعدام و از صحنه دنیا محو میکردند در حالیکه بعضی ها افتخار میکنند با سران فتنه عکس بردارند و این نهایت ذلت است که با سران فتنه نشست و برخاست کنند.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: اگر محکوم در جلسه ای باشد فتنه ای باشد آن مجلس ننگ و نفرین است در حالیکه فتنه گران را گاهی در محافل اموزشی راه می دهند و بها می دهند؛ باید مراقب باشیم.

وی افزود: فکر نکنیم فتنه تمام شده است نه بلکه مانند آتشی زیر خاکستر است که اگر میدانی پیدا کنند سر بر می آورند.

رمضانی پور اظهار داشت: شما مردم انقلابی بی تفاوت نباید باشید باید انقلابی عمل کنید و انقلابی فکر کنید انقلاب اسلامی پیروز شد و استمرار ان از اهم مسائلی است که همه باید دغدغه ان را داشته باشیم.

وی بیان داشت: تاکید رهبری برای این است که ما به غفلت نرویم و دشمنان ما از این غفلت استفاده می کنند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان سران فتنه فتنه گران مراسم گرامیداشت 9 دی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان