بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت یوم الله نهم دیماه

  • شناسه خبر: 114645
بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت یوم الله نهم دیماه

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت یوم الله نهم دیماه روز “بصیرت ومیثاق امت باولایت” بیانیه صادر کرد.

خانه » سیاسی » بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت یوم الله نهم دیماه

به گزارش خانه خشتی ،  اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان رفسنجان به مناسبت یوم الله نهم دیماه روز “بصیرت ومیثاق امت باولایت” بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

۹دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌ های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالو نورانیت حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

۹دی سال ۸۸ را می توان یکی از مهمترین اوراق کتاب زرین تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست؛ برگی که بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از سی سال در ذهن ها تداعی نمود. درست همانند سی سال قبل از آن، مردم انقلابی ایران پس از یک پیروزی بزرگ و به یادماندنی، انواع و اقسام قانون شکنی ها و بی اخلاقی ها و فتنه گری ها را شاهد بودند؛ حتی این فتنه گری ها و بی بصیرتی ها تا آنجا پیش رفت که حرمت عزای عاشورای حسینی شکسته شد و یکبار دیگر صدای سوت و کف در این روز حزن و اندوه در برخی نقاط به گوش رسید.

اما تاسوعا و عاشورای حسینی چیزی نبود که مردم بتوانند از آن چشم بپوشند، چرا که موجودیت و هویت ایران و ایرانی از قیام خونین اباعبدالله الحسین(ع) مایه می گیرد. پس از این اهانت، آشکار بود که بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران شکست و نتیجه اش خلق حماسه ای عظیم و باشکوه در روز نهم دی ماه بود.

ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونیستی در فضای غبارآلود فتنه ۸۸ را با حماسه‌ای فراملی و حمیت مذهبی در هم شکستند. و در حقیقت این روز را می‌توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت همیشه در صحنه حاضرند.

اینک ما دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رفسنجان در آستانه سالگرد این روز خدایی،ضمن بزرگداشت و تبریک این حماسه ماندگار به مردم ولایت مدار و غیور ایران، بار دیگر با ناخدای با خدای انقلاب اسلامی بیعت خود را تازه میکنیم تا جهان و جهانیان بدانند این انقلاب همچون گذشته با درایت و حکمت بی نظیر یگانه علمدار حکیم خود امام خامنه ای(مدظله العالی)و با بصیرت و وظیفه شناسی مردمانش با صلابت و با افتخار پیش خواهد رفت تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب و مقتدای اصلی اش برساند.

برچسب ها:
بصیرت بیانیه ولایت یوم الله ۹ دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان