امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

معضلات و گرفتاریهای اجتماعی باید با اقدام عملی مرتفع شود

  • شناسه خبر: 114014
معضلات و گرفتاریهای اجتماعی باید با اقدام عملی مرتفع شود

امام جمعه رفسنجان گفت :این موسسه در امر مقدس ازدواج قدم بر می دارد .باید درد را درمان شود اینکه بگوییم مفاسد و گرفتاریها زیاد است بعد کسی اقدام نکند فایده ای ندارد این معضلات و گرفتاریهای اجتماعی باید با اقدام عملی مرتفع شود .

خانه » اجتماعی » معضلات و گرفتاریهای اجتماعی باید با اقدام عملی مرتفع شود

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت السلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان  در اولین همایش مهرریزان کوثر خریه کوثر که عصر امروز در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار گردید اظهار داشت :در قران کریم ایه ۴۶ سوره کهف به فرزندان و مال که زینت دنیایی هستند اشاره می کند اما اگر انسان کارهای ماندگارتری در دنیا انجام دهد نزد خداوند شایسته تر است هم از نظر ثواب و از نظر امید بخشی .

وی افزود :در جامعه یکی سری از نیازمندیها وجود دارد شاید اتفاقی باعث بشه غنی فقیر شود .در دوران امام زمان (عج) که فرا برسد فقیر در ان زمان کم خواهدشد چراکه فاصله طبقاتی کم می شود و در ان زمان باید صدقات خود را به سختی به دست نیازمندان برساند ولی تا زمان ظهور حضرت (عج)هر کس باید اقدامی انجام دهد تا فاصله طبقاتی از بین برود .

امام جمعه بیان داشت :در رفسنجان فاصله طبقاتی بین صفر و صد است ولی خدارو شاکریم با وجود مرفه بودن رفسنجان که به نام شده است هم در استان و هم در کشور ،این نگاه مثبت نسبت به ضعفا ی این شهرستان وجود داشته است .

وی افزود : موسسات متعددی در رفسنجان وجود دارد اما وجود چنین موسساتی که گزارش و فعالیت های بزرگی را انجام داده است واقعا جای تقدیر دارد .

امام جمعه تصریح کرد : موسسه خیریه کوثر در امر مقدس ازدواج قدم بر می دارد .باید درد را درمان شود اینکه بگوییم مفاسد و گرفتاریها زیاد است بعد کسی اقدام نکند فایده ای ندارد این معضلات و گرفتاریهای اجتماعی باید با اقدام عملی مرتفع شود .

وی بیان داشت :شایسته است نگاه مثبت به افراد محروم داشته باشیم

برچسب ها:
ازدواج افراد محروم اولین همایش مهرریزان کوثر تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) فاصله طبقاتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان