در جلسه مشترک انجمن کارآفرینان ، دانشگاه آزاد اسلامی و اصناف رفسنجان مطرح شد:

برگزاری همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد رفسنجان

  • شناسه خبر: 113843
برگزاری همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد رفسنجان

صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آذر ماه جلسه ای با همکاری مجمع اصناف رفسنجان و با حضور رؤسای اصناف مختلف ، انجمن کارآفرینان و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در محل سالن اجتماعات شهداء اصناف تشکیل گردید .

خانه » اقتصادی » برگزاری همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ،این نشست بمنظور آشنایی بیشتر صنوف با اهداف و خدمات انجمن کارآفرینان و همچنین تشریح طرح همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی ترتیب داده شد .

این همایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واد رفسنجان برگزار خواهد شد.
در ابتدای جلسه جلالی مسئول اتاق اصناف رفسنجان ضمن خیر مقدم و معرفی بیشتر آقایان دکتر صفریان ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحدر رفسنجان ، دکتر ایرانمنش نایب رئیس هیئت مدیره انجمن کارآفرینان و فارسی مدیر عامل انجمن کارآفرینان ، نوید همکاری بیشتر اصناف با جامعه کارآفرینی را دادند .
صفریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشریح اهداف و اثرات بعدی همایش دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی از نمایندگان اصناف مختلف درخواست مشارکت و حضور داشت .
وی از اهمیت آموزش در تمامی سطوح جامعه و خصوصاً نیاز مبرم اصناف  و مشاغل مختلف یاد اوری کرد و در همین راستا و پیرو تفاهم انجمن کارآفرینان و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت همکاری های آموزشی ، نوید ارائه خدمات لازم به حاضرین در این جلسه را بشارت داد .
ایرانمنش صنعتگر و کارآفرین نمونه کشوری ضمن ابراز خرسندی از فتح باب ایجاد شده جهت مشارکت های بعدی و بیشتر انجمن کارآفرینان با صنوف مختلف در تکمیل سخنان ریاست دانشگاه آزاد به ظرفیتهای پنجگانه رفسنجان اشاره کرد و پتانسیلهای بی نظیری از قبیل پسته ، مس ، انرژی خورشیدی ، گردشگری و تعدد معادن مختلف را بعنوان نقاط قوت بسیار بالقوه ای برای این شهرستان برشمرد .
به گفته نایب رئیس انجمن کارآفرینان، اصناف نیز به نوبه خود یکی از ارکان اصلی و تأثیر گذار جامعه هستند و این قشر تأثیر گذار به نحوی حافظ عزت و آبرو و چشم و چراغ رفسنجان خواهند بود .
در خاتمه این جلسه ضمن معارفه خدمات و زمینه های همکاری طرفین مسائلی از قبیل تفکر هدفمند برای حفظ سرمایه ها و جلوگیری از خروج آنها از شهر رفسنجان ، هدایت سرمایه های سرگردان ، استخراج فرصتهای سرمایه گذاری ، ارتقاء مهارت مشاغل مختلف و اهمیت بیشتر به صنعت فرش دستباف بعنوان دغدغه هایی ارزشمند برای پیگیری مورد تفاهم قرار گرفت .

برچسب ها:
برگزاری همایش دو روزه دانشگاه ، صنعت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد رفسنجان صنعت کارآفرینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان