۲۰ هکتار سطح زیر کشت زعفران در رفسنجان / خنامان می تواند قطب کشت زعفران شود

  • شناسه خبر: 113699
۲۰ هکتار سطح زیر کشت زعفران در رفسنجان / خنامان می تواند قطب کشت زعفران شود

فرماندار رفسنجان گفت: هم اکنون ۲۰ هکتار سطح زیر کشت در رفسنجان وجود دارد، منطقه خنامان می تواند قطب تولید زعفران، گل محمدی، عناب و زرشک شود.

خانه » اقتصادی » ۲۰ هکتار سطح زیر کشت زعفران در رفسنجان / خنامان می تواند قطب کشت زعفران شود

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد با تبریک میلاد نبی اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: طرح احیاگران آبادی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برای رونق مهاجرت معکوس از شهرها به روستا و استفاده از یزرساختهای روستا راه اندزای شده است.

وی افزود: در این طرح از کسانی که در جهت رونق بخشیدن به آبادی دست یاری رساندند قدردانی و معرفی می شوند.

ملانوری به کشت زعفران توسط حسین محمدی در منطقه محروم خنامان رفسنجان اشاره کرد و گفت: این کار علاوه بر اشتغالزایی درآمد خوبی داشته است و موجب رونق این منطقه گردیده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات با نرخ ۸ درصد از سوی جهاد کشاورزی به مناطق محروم اعطا میگردد تصریح کرد: در چند هفته گذشته ۱۳ نفر در خنامان برای ۴.۶ هکتار ثبت‎نام کردند و جهاد کشاورزی در این زمینه حمایت می‎کند، منطقه خنامان می تواند قطب تولید زعفران، گل محمدی، عناب و زرشک شود.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ هکتار سطح زیر کشت در رفسنجان وجود دارد خاطر نشان کرد:  رساندن این سطح زیر کشت به ۱۵۰ هکتار دیده شده و این ظرفیت در رفسنجان وجود دارد.

برچسب ها:
زعفران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان